مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در زمین هما، محل انجام بازی تدارکاتی سرخپوشان حضور یافت و در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد امروز (سه‌شنبه) در مراسم معارفه سرمربی جدید سرخپوشان و محل بازی تدارکاتی پرسپولیس - بادران حضور یافت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در زمان معارفه گل‌محمدی، سرمربی جدید این تیم از بازیکنان خواست با توجه به پتانسیل و توانایی‌هایی که دارند برای چهارمین قهرمانی متوالی تلاش و دل هواداران را شاد کنند.

پیش از آغاز بازی فرهاد کاظمی، سرمربی بادران همراه با دستیارانش با یحیی گل‌محمدی دیدار و خوش‌وبش کردند. سرمربی بادران برای سرمربی پرسپولیس در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد و قبل از سوت داور با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

پیش از آغاز بازی شجاع‌خلیل‌زاده دچار مصدومیت جزئی شد، اما در نهایت مشکل این بازیکن جدی نبود و به تمرین بازگشت.

در جریان این بازی دوستانه، اعضای کادر فنی دو تیم به اتفاق هم، عکس یادگاری گرفتند. مدیرعامل پرسپولیس در این جمع حاضر شد که قرار گرفتن وی و مرتضی کرمانی‌مقدم کنار هم جالب توجه بود. آنها روزگاری در پرسپولیس با یکدیگر همبازی بودند. معروف‌ترین مسابقه‌ای که آنها در پرسپولیس کنار هم قرار گرفتند؛ بازی پرسپولیس – المحرق بحرین در فینال جام در جام آسیا بود که با گل انصاری‌فرد، قهرمانی سرخپوشان در آسیا رقم خورد.

گفتنی است، تیم فوتبال بادران با سرمربیگری فرهاد کاظمی هدایت می‌شود و مرتضی کرمانی‌مقدم مربی این تیم است.

برتری پرسپولیس مقابل بادران در حضور مربیان جدید

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.