سرمربی تیم فوتبال امید ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ازبکستان گفت: موقعیت های زیادی را برای گلزنی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی پس از تساوی یک به یک تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان در انتخابی المپیک که امروز پنجشنبه رقم خورد در مورد این بازی گفت: ما شروع بسیار خوبی داشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و به خواسته هایمان برسیم.

وی ادامه داد: موقعیت های زیادی را در نیمه اول ایجاد کردیم و به حریف موقعیتی ندادیم اما روی یک اشتباه مرتکب خطای پنالتی شدیم و گل خوردیم. اگر این پنالتی رقم نمی خورد تیم حریف اصلاً صاحب موقعیت نمی شد. استیلی ادامه دادک در نیمه دوم با تعویضی که انجام دادیم سعی کردیم روند هجومی تیم را بهبود ببخشیم که تا حدودی زیادی به خواسته مان رسیدیم. خیلی زودتر می توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم اما بالاخره این کار را کردیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از گل تساوی بازهم این تیم ایران بود که صاحب موقعیت های زیادی شد. بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا به پیروزی برسند اما نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کنیم.

حمید استیلی در مورد تیم حریف هم گفت: نباید فراموش کنیم که ما برابر تیمی به میدان رفتیم که قهرمان دوره قبل بوده و یکی از تیم های خوب آسیاست. ضمن اینکه بازی اول همیشه سخت ترین بازی برای تیم هاست. با این حال ما توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

وی در مورد دیدار با کره جنوبی نیز گفت: قطعاً با قدرت بیشتری برای پیروزی به میدان می رویم و از دیدار برابر کره جنوبی برای صعود خواهیم جنگید. کره هم تیم بسیار خوبی است اما ما بازیکنان خوبی داریم که می توانیم در آن دیدار به پیروزی برسیم.

استیلی در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی که تاکید کرد این تیم در دیدار تدارکاتی که در ازبکستان برگزار شد شکست خورد و شما در این فاصله زمانی چه کردید که اینقدر تیم ایران خوب شد گفت: از زمانی که مسئولیت گرفتم سه برنامه را در دستور کار داشتیم. اول اینکه برخی بازیکنان را تغییر دهیم و از بازیکنانی که در لیگ خوب بودند استفاده کنیم. دوم تغییرات تاکتیکی بود که باید انجام می دادیم و نظم و انضباط را لازم داشتیم و سوم ارتقا توان جسمی و قدرت بدنی بازیکنان بود که روی آن کار کردیم و تیم متفاوتی را به میدان فرستادیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ به این پرسش که چرا قائدی را از ابتدا در ترکیب تیم قرار ندادید گفت: این جزو برنامه های تاکتیکی ما بود و خود این بازیکن هم در جریان این تاکتیک قرار داشت. به همین خاطر از زمانی که به بازی آمد عملکرد خوبی داشت و به تیم کمک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.