دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس با شکست خانگی تیم فوتبال چلسی برابر ساوتهمپتون و تساوی خارج از خانه آرسنال برابر بورنموث در اولین بازی‌اش زیر نظر سرمربی جدید ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای شب نخست از هفته نوزدهم، هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) در باکسینگ دی (روز پس از کریسمس در بریتانیا) شش بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل میهمانش ساوتهمپتون با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد و کریسمس تلخی را برای طرفدارانش ساخت.

در این بازی که منجر به ثبت هفتمین باخت این فصل آبی‌پوشان لندن شد، مایکل اوبافمی در دقیقه ۳۱ و ناتان رموند در دقیقه ۷۳ برای ساوتهمپتون گلزنی کردند تا این تیم ششمین برد فصلش را کسب کند و با ۲۱ امتیاز به رده سیزدهم صعود کند. چلسی هم با همان ۳۲ امتیازی که از قبل داشت در رده چهارم باقی ماند.

در دیگر بازی مهم امشب لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال آرسنال در خانه بورنموث به تساوی یک بر یک رضایت داد. دن گاسلینگ در دقیقه ۳۵ گل نخست بازی را برای میزبان به ثمر رساند و پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه ۶۳ کار را برای توپچی‌های لندن به تساوی کشاند. این اولین بازی آرسنال با هدایت میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید این تیم بود. با این نتیجه آرسنال ۲۴ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

نتایج سایر بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

استون ویلا یک - نوریچ صفرکریستال پالاس ۲ - وستهام یکاورتون یک - برنلی صفر شفیلد یونایتد یک - واتفورد یک

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت ۲۱ به وقت تهران منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برابر نیوکاسل قرار می‌گیرد و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۳۰ لیورپول صدرنشین میهمان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش لسترسیتی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.