مشاور رییس فدراسیون فوتبال گفت به جدیدترین اظهارات احسان قاضی‌زاده هاشمی درباره قرارداد مارک ویلموتس واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی، مشاور رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتقاد اخیر برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به قرارداد مارک ویلموتس، عنوان کرد: وظیفه اصلی نمایندگان مجلس، قانوگذاری است. همانطور که حضرت امام خمینی (ره) گفتند مجلس در راس همه امور کشور است و ما توقعمان از نمایندگان محترم مجلس این است که در راس امور و در تصمیم گیری‌های کلان کشور، تصمیم گیرنده و تاثیر گذار باشند نه اینکه با جایگاه بزرگی که دارند در مورد مسائلی که تخصص ندارند، ورود کنند که این امر هم به اعتبار خود عزیزان آسیب می‌زند و هم موجب تنش مجموعه فدراسیون فوتبال می‌شود که بیشترین علاقمندی در سطح فوتبال کشور را دارد.

او در ادامه بیان کرد: فوتبال امر تخصصی است و افراد متخصص باید در این زمینه نظر دهند. همان‌طور که یک فوتبالیست در خصوص امور مجلس نمی‌تواند نظر بدهد و دخالت نمی‌کند، نمایندگان محترم مجلس نیز نمی‌توانند در بخشی که تخصصی ندارند، مطالب مختلفی را مطرح کنند. آقای قاضی‌زاده هاشمی یکی از نمایندگان پرتلاش هستند اما به نظر من که یک فوتبالی هستم، با توجه به نزدیک بودن انتخابات اینگونه صحبت‌ها نه تنها به فوتبال کشور کمک نمی‌کند بلکه جایگاه مجلس را هم زیر سوال می‌برد.

بازیکن پیشین تیم ملی ادامه داد: مسائل مهمی است که نمایندگان مجلس می‌توانند بیشترین تاثیرگذاری را در آن داشته باشند حق پخش تلویزیونی و کسب درآمدهای بیشتر در میان باشگاه‌هاست. در ضمن در سال‌های اخیر با توجه به مصوب نادرست عدم حضور بخش‌های دولتی در فوتبال، آسیب جدی به باشگاه‌های کشور زده و هیچ‌گونه راهکاری هم برای کسب درآمد باشگاه‌های خصوصی ارائه نکردند. ما از ایشان به عنوان یک فرد با تجربه توقع داریم اگر تخصصی در فوتبال ندارد از مشاورانش کمک بگیرد. تحریم‌ها و مشکلات بر سر راه کشور و فوتبال ایران بوده و شامل حال همه ما شده است و قطعا ایشان و همه نمایندگان مجلس می‌توانند در بحث قانونگذاری در سطح کلان به فوتبال ایران کمک کنند.

او ادمه داد: اینکه یک تریبون در اختیار نفرات باشد تا انتقاد کنند، روش درستی نیست و معتقدم می‌توانند با برگزاری جلسات مختلف در جهت ارتقای ورزش و فوتبال ملی لوایحی را مصوب کنند و خدمات شایانی به ورزش بدهند.

دقیقی در پایان گفت: همه ما نگران موضوعات مرتبط با کشور و ورزش هستیم. قطعا تقاضای ما از نمایندگان مجلس این است که حمایت کنند. بدون شک فدراسیون با تمرکز و تفکر و تمام تلاش، شادی را به خانه‌های مردم خواهد آورد همان‌طور که در بدترین شرایط اقتصادی این فوتبال بود که خانه‌های مردم را شاد کرد. با وحدت ملی بیشتر در این برهه از زمان که مشکل است، موانع را مرتفع خواهیم کرد و همه با هم در جهت موفقیت و به‌روزی فوتبال کشور گام برمی‌داریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )