پس از مشکلات مالی برخی تیم‌های لیگ برتر فوتبال بانوان که باعث انصراف برابر حریفان‌شان شد، نوبت به آذرخش کردستان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از مشکلات مالی برخی تیم‌های لیگ برتر فوتبال بانوان که باعث انصراف برابر حریفان‌شان شد و مشکل آخری که برای زاگرس شیراز فراهم شد و منجر به ناتمام ماندن بازی برابر شهرداری بم شد نوبت به آذرخش کردستان رسید.

آذرخش تهران دو سال در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌داری کرد اما امسال با اسم آذرخش کردستان شرکت کرد تا با گرفتن کادر فنی و بازیکنان خوب برای قهرمانی تلاش کند. تا هفته نهم لیگ برتر فوتبال هم با شهرداری بم صدرنشین مسابقات هم امتیاز است و با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد. تا هفته نهم این تیم به رقابت‌های خود ادامه می‌داد تا اینکه به یکباره اعلام شد اسم تیم آذرخش کردستان به وچان کردستان تغییر کرد.

رجب خدایار، مدیرعامل باشگاه آذرخش کردستان دراین باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: وچان یکی از اسپانسرهای ما بود. ما تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و ۱۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده بودیم و به برخی بازیکنان ۲۵ درصد مبلغ را داده بودیم و می خواستیم تا قبل از بازی با شهرداری بم مطالبات سایر بازیکنان را پرداخت کنیم و اتفاقا چک هم آماده بود اما متاسفانه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان پاسخگو نبودند.

وی افزود: آنها از من تائیدیه می‌خواستند تا اسم اسپانسر دوم تیم را بگویم و با آنها وارد مذاکره شده و محترمانه ما را کنار بگذارند. آنها تهدید کردند که یا پول را واریز می‌کنید یا با نام دیگری مسابقات لیگ را ادامه می‌دهیم که این کار اخلاقی نبود و با وچان که قبلا آشنا شده بودند قرارداد بسته و از هفته نهم با این اسم مسابقه دادند.

خدایار همچنین به دخالت‌های سرپرست تیم اشاره کرد و افزود: سرپرست تیم در کارهای ما دخالت می‌کرد و سعی می‌کرد در تیم حاشیه سازی کند. مشکلات ما هم درست از زمانی شروع شد که اسم اسپانسر دوم تیم را خواستند و من نگفتم چون می‌دانستم قصد دارند با آنها وارد مذاکره شوند.

وی ادامه داد: از ابتدای قراردادی که با کردستان بستیم قرار بود تیم شان را به قهرمانی برسانیم و تمرینات تیم در تهران باشد که سه بار اسکان تیم را در تهران مهیا کردم اما گفتند بازیکنان دوست دارند در کردستان اسکان داشته باشند وقتی هم در کردستان اسکان داده شدند گفتند می‌خواهند در تهران باشند که هزینه زیادی را متحمل شدم.

مدیرعامل باشگاه آذرخش که از هفته آینده با تیم زاگرس شیراز در لیگ برتر شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: از وقتی با تیم کردستان همکاری نمی‌کنم چند باشگاه با من تماس گرفتند تا از تیم شان حمایت کنم که قرار است از این هفته از تیم زاگرس شیراز حمایت کنیم. این تیم از این هفته با اسم آذرخش زاگرس شیراز مسابقات لیگ باشگاهی را ادامه خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.