سخنگوی وزارت ورزش تاکید کرد که علی فتح‌الله‌زاده به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد. مدیرعامل جدید آبی پوشان نیز بزودی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ناظمی در مورد آخرین وضعیت سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال و اینکه آیا مسئولان وزارت ورزش به تعهد خود عمل نکرده اند گفت: ما همچنان سر حرف مان هستیم. پولی که باید به ایشان پرداخت می شد روز جمعه واریز شده و باید اعلام وصول می کرد. پول در حساب ایشان هست اما صبح روز دوشنبه اعلام وصول خواهد شد. ما به تعهداتی که داشتیم عمل کردیم.

وی ادامه داد: توقع من این بود که با توجه به علاقه ای که به تیم استقلال دارد نیم ساعت مانده به بازی با شاهین بوشهر چنین پیامی را صادر نکند. قطعا پول روز دوشنبه اعلام وصول خواهد شد.

ناظمی ادامه داد: استراماچونی باید شماره حساب را تا ساعت ۱۲ روز جمعه اعلام می کرد اما وقتی ساعت ۱۵ شماره حساب را آورده بود بانک ها بسته شده بود و روزهای شنبه و یکشنبه هم تعطیل است و قطعا روز دوشنبه پول درحساب ایشان خواهد ماند.

وی در مورد انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بعد از استعفای امیرحسین فتحی مدیران مختلفی آمدند و صحبت کردند. آقای فتح الله زاده هم جزو گزینه ها بودند که در وزارت ورزش حاضر شدند. بااین حال قبل از معرفی مدیرعامل باید هیات مدیره ترمیم شود.

وی در این مورد ادامه داد: فتحی از هیات مدیره کنار گذاشته خواهد شد و علی فتح الله زاده به همراه یک نفر دیگر به عنوان اعضای جدید هیات مدیره منصوب خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.