علی فتح‌الله‌زاده، عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید دارد آندره‌آ استراماچونی باید فرصتی دوباره به استقلالی‌ها بدهد و در جمع آبی‌پوشان بماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه مجموعه استقلال تحت فشار قرار دارد و احتمالاً برای جلوگیری از هرگونه شائبه، صحبت‌های کامل و شفاف از سوی وزارت ورزش و دیگر مسئولان مطرح می‌شود، اظهار داشت: پول به حساب استراماچونی واریز شده و صبح دوشنبه که ابتدی هفته برای اروپایی‌ها است، در حسابش خواهد بود و می‌تواند رویت کند. من قرارداد استراماچونی را ندیده‌ام، ولی اعتقاد دارم که این اتفاقات باید حل شوند.

وی افزود: هواداران استقلال با وجود آنکه تیم‌شان در چند هفته ابتدایی نتیجه نگرفت، اما به این مربی ایتالیایی احترام گذاشتند و پای او ایستادند. انصاف نیست که او در این شرایط چنین کاری کند و به نظرم باید فرصت بدهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: می‌دانم که او و همسرش استقلال و ایران را دوست دارند. اینجا هم همگی در تلاش هستند که بهترین اتفاق رخ بدهد. من هم از فردا دنبال این موضوع خواهم بود و ان‌شاءالله که خبرهای خوبی به هواداران بدهیم.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: پول واریز شده و استراماچونی می‌تواند دوشنبه حسابش را چک کند. او می‌تواند برگردد، اما اگر دنبال مسائل دیگری باشد، ما هم باید تصمیم دیگری بگیریم. درباره رزور بلیت بازگشت به ایران نیز باید بگویم که نماینده خلیل‌زاده در آنجاست و به محض اعلام سرمربی ایتالیایی، بلیت بازگشت آماده می‌شود و اگر او بخواهد، به ایران برمی‌گردد.

وی گفت: آن چیزی که باید از طرف باشگاه استقلال رخ می‌داد، انجام شده است. من هم بدحسابی‌های قبلی را می‌پذیرم و به نظرم باید آن زمان تدبیر لازم صورت می‌گرفت. به‌هرحال همه در تلاش هستند که اتفاق خوبی بیفتد و ما هم امیدواریم که موضوع تا دوشنبه حل شود و البته ول‌کن این مسئله نیستیم.

فتح‌الله‌زاده در پایان صحبت‌هایش از بازیکنان استقلال تشکر کرد که مقابل شاهین شهرداری بوشهر با غیرت بازی کردند.

غفوری: باید از بازیکنان باشرف و باغیرت استقلال تشکر کنم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.