پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم باید بازیکنی را داشته باشد که بتواند تیم را در زمین مسابقه مدیریت کند.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص فاصله اندک پرسپولیس با صدر جدول گفت: برد این تیم مقابل گل گهر ضروری بود تا بتواند فاصله خود را با صدر جدول کم کند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: با این حال من فکر می کنم کادر فنی پرسپولیس باز هم راه مطمئنی را برای نتیجه گیری در پایان فصل نمی رود. این تیم نیاز به یک رهبر واقعی در طول نود دقیقه ای که بازی می کند دارد تا بتواند بازیکنان را از هر لحاظ مدیریت کند.

وی در این باره تاکید کرد: سید جلال حسینی بطور کامل این ویژگی را دارد اما باز هم روی نیمکت می نشیند. او فقط یک مدافع نیست بلکه لیدرِ تیم در شرایط بحرانی است.

ابوالقاسم پور درباره چینش بازیکنان از سوی کالدرون اظهار داشت: بازگشت بشار رسن به این تیم جان دوباره ای داده است. پرسپولیس باید ترکیب اصلی خود را بشناسد تا آنها به هماهنگی لازم برسند.

پیشکسوت سرخ ها درباره فشردگی بازی های لیگ برتر و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: کار بسیار سختی برای نمایندگان ایران در آسیا پیش روست اما اگر بخواهم درباره پرسپولیس بطور خاص صحبت کنم باید بگوبم این تیم با جذب دو بازیکن در خط حمله خواهد توانست به امتیاز گیری در بازی های فشرده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.