فرانک لمپارد از مسیر طولانی تیمش برای کامل شدن سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بورنموث در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ثابت به عنوان کلید موفقیت آبی‌ها در آینده نام برد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی ابتدا درباره تمدید قرارداد توموری گفت: تمدید قرارداد با توموری برای ما بسیار مناسب بود. او مسیر طولانی را طی کرده و این پیشرفت حاصل تلاش خودش است.فیکای اخلاق کاری را از خودش نشان داده و اینکه می‌خواهد پیشرفت کند. اعتماد کامل به او دارم. برایش خوشحالم و اکنون مهم است که دوباره سخت تمرین کردن را شروع کند.

او در ادامه اظهار داشت: حضور در بین ۴ تیم بالای جدول دشوار به نظر می‌رسد. مسیری طولانی برای ما در پیش خواهد بود.کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و باید تمرکزمان روی این موضوع باشد. مهم است ثابت کنیم مردم درموردمان اشتباه می‌کردند.با اولیویه ژیرو در مورد آینده صحبت نکرده‌ام. در واقع با هیچ‌کدام از بازیکنان درمورد ژانویه صحبت نکرده‌ام. خوشحال می‌شوم ژیرو بماند اما می‌خواهم همه برای چلسی با نهایت توان تلاش کنند. ناتان آکه در بورنموث فوق العاده بوده است. از مدافعانی که در اختیار دارم، بسیار خوشحالم. باید نگران بازی فردا برابر بورنموث و دیگر بازی‌ها باشیم.باخت مقابل وستهام یک هشدار بود. انتظار نداشتم آن‌ها را شکست دهیم چرا که خوب بازی نکردیم. بورنموث کیفیت لازم برای شکست دادن ما را دارد از بازیکنانی که در خط هافبک دارم، راضی هستم. با توجه به برنامه مسابقات، گاهی می‌خواهیم تغییر کنیم و با توجه به فاکتور خستگی از سیستم چرخشی استفاده می‌کنیم. به بازیکنان سطح بالایی نیاز داریم که بتوانند تیم را ارتقا دهند. از ترکیب فعلی خوشحالم. جای پیشرفت زیادی برای پولیشیچ وجود دارد. واقعا از فرم او خوشحالم. انتظار زیادی از پولسیچ دارم و این انتظار بیشتر هم خواهد شد.سمت چپ دفاع یک نقطه ضعف است اما وقتی به بازیکنان و کیفیت آن‌ها نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید این یک مشکل نیست. می‌خواهم مدافعان کناری به خط حمله اضافه شوند و دائم به جلو و عقب بروند. برای مثال امرسون عملکرد خیلی خوبی در بازی مقابل لیل داشت.

او در پایان افزود: نمی‌خواهم جیمز را با کس دیگری مقایسه کنم. دیدن بازی او بسیار جالب است. اوکیفیت زیادی به تیم اضافه کرده و از وقتی وارد تیم شده، واقعا خوب بوده است. لیورپول در چند سال اخیر یک رقیب بزرگ محسوب می‌شود. بابت تمدید قرارداد به کلوپ تبریک می‌گویم چرا که شایسته ماندن بود. مربیان بزرگ زیادی در لیگ برتر داریم.توموری هنوز آماده نیست و امیدواریم هفته بعد به تمرینات اضافه شود. لوفتوس چیک به چند هفته استراحت برای اضافه شدن به تمرینات نیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.