یورگن کلوپ از تیمش انتظار دارد قعرنشین لیگ برتر انگلیس را دستکم نگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ابراز امیدواری کرد شاگردان او رقیب انتهای جدولی را دستکم نگیرند.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: درباره پیوستن میامینو به تیم ما حرفی برای گفتن وجود ندارد. وقتی همه چیز حل و فصل شد در این رابطه صحبت می‌کنیم. تنها می‌توانم بگویم بازیکن خیلی خوبی است. درباره کورس قهرمانی علاقه‌ای به آمار ندارم. هنوز بازی‌های زیادی در پیش است و نمی‌دانیم در ماه می اوضاع از چه قرار خواهد بود. واتفورد سرمربی جدیدی دارد، پس می‌‌توانیم آنالیزهای خودمان را به سطل زباله بیاندازیم! لورن قبل از اتمام قرارداد من برمی‌گردد. مشکل او عضلانی است و نسبت به دفعه قبل جدی‌تر است. ما با مشکلاتی جدی مواجه هستیم. نمی‌توانم زمان دقیقی برای بازگشتش مشخص کنم اما مانه و فن دایک آماده هستند. به مصاف واتفورد می‌رویم و نباید رتبه رقیب باعث دستکم گرفتن بازی از سوی ما شود.

او در ادامه افزود: صلاح به خاطر فرصت‌هایی که از دست داده بود، ناراحت به نظر می‌رسید. بابت گلزنی او خوشحال شدم.محمد فرم خوبی دارد. گلی که به سالزبورگ زد خیلی برای ما و تعیین نتیجه بازی اهمیت داشت.اولین‌بار است که در قلب خط دفاعی با مشکل مواجه شده‌ایم. ضمنا فابینیو هم مصدوم است و اوضاع جالب نیست. باید از مدافعان‌مان محافظت کنیم و خلاق باشیم. جی کانا و سپ را هم داریم. البته می‌توان از سیستمی متفاوت و هافبک دفاعی‌ها هم استفاده کرد. مربیگری تاثیر زیادی روی زندگی من داشته است. در ماینتس و دورتموند همه مرا می‌شناختند. دنیا به اندازه‌ای برای من بزرگ نیست که بتوانم در آن مخفی شوم. این تاثیر زیادی روی برنامه‌ریزی من برای تعطیلات داشته است.کار کردن با شینجی کاگاوا را دوست داشتم. تجربه خیلی خوبی برای من بود. هیچ شناختی از فوتبال ژاپن نداشتم. ویدئوی بازی‌هایش را دیدیم و سپس او را جذب کردیم. پس از تمرین تیم با حضور او، همه مربیان یکدیگر را بغل کردند. عجب بازیکنی بود! هنوز هم کارش را دنبال می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.