امیر فلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت که برخی افراد آدم اجیر می‌کنند تا علیه او و تیمش حاشیه‌سازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از سه مساوی که در آن مساوی‌ها هم می‌توانستیم در دو بازی برنده باشیم، با یک بازی خوب به خصوص در نیمه نخست، پیروز شویم. احساس می‌کنم که در نیمه دوم به لحاظ بدنی اُفت داشتیم، اما از دقیقه ۷۰ با تعویض‌هایی که انجام دادیم، به بازی برگشتیم.

نمی دانیم چرا برخی افراد از کارهای خود خجالت نمی‌کشند وی در ادامه افزود: تیم حسین آقای فرکی هم خیلی خوب بازی کرد و امروز بازی زیبایی را دیدیم. خوشحالم که هر وقت بازی زیبایی انجام می‌شود، یک طرف آن سپاهان است. برعکس تبلیغات سویی که علیه ما در تمام ورزشگاه‌ها می‌شود، ما بسیار خوب و زیبا بازی می‌کنیم. فقط نمی‌دانم چرا برخی حتی معنای خجالت را هم نمی‌دانند و از کارهای خود خجالت نمی‌کشند. در نیمه دوم باید بگویم که تیم پیکان موقعیت‌های خوبی داشت که پیام نیازمند چند عکس‌العمل خوب نشان داد.

باید ببینیم در بیمارستان ما کسی خوب می‌شود یا نه! سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت شایان مصلح که به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد، اظهار داشت: باید تا فردا صبر کنیم که ببینیم وضعیت او خوب می‌شود یا نه. باید ببینیم در بیمارستان ما کسی خوب می‌شود یا نه! ما دو بازی خارج از اصفهان داشتیم و با هواپیما به ساری رفتیم، یک ساعت و نیم با اتوبوس به هتل رفتیم و دوباره با اتوبوس به قائمشهر رفتیم که در زمین بی‌کیفیت آنجا بازی کردیم. زمین قائمشهر حالت موکت دارد. بعد از آن هم به مشهد رفتیم. یک بازیکن با این همه فشار ممکن است خسته شود. قطعاً می‌توانم بگویم سپاهان یکی از تیم‌هایی است که بهترین ریکاوری را می‌کند، اما با دو بازی خارج از خانه ما و فشاری که روی بچه‌ها ایجاد شد، این مشکلات ایجاد می‌شود. بازی در شمال و مشهد سخت بود، اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم شرایط بهتر شد.

قطارمان در حال حرکت است و سنگ‌اندازی به ما زیاد می‌شود قلعه‌نویی درباره علت تعویض رضا میرزایی گفت: رضا میرزایی در فولاد هم این شرایط را داشته است. او کارت گرفت و ترسیدیم مانند محبی اخرج شود. چشم ما ترسیده و وقتی بازیکنی کارت می‌گیرد، مجبوریم او را تعویض کنیم. روی ما فشار زیادی وجود دارد و با اینکه ما بهترین داوران دنیا را داریم، اما برخی علیه داوری جو راه می‌اندازند. دیدید که در دو برنامه معتبر چگونه درباره داوری‌ها کارشناسی صورت گرفت، اما برخی همچنان جو منفی راه می‌اندازند. به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند. در همان بازی با پدیده دیدید که آقای فغانی اعتراف کرد اشتباه کرده است، در حالی که در همان بازی با پدیده ممکن بود ما سهمیه آسیایی را از دست بدهیم. قطارمان در حال حرکت است و سنگ‌اندازی به ما زیاد می‌شود. حتی باید حواس‌مان به کنفرانس‌ها هم باشد که شاید ناهاری در آنجا داده شود یا تراولی بدهند! با این حال ما به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

کارمند باشگاه شهر خودرو چرا باید در نشست خبری از من سؤال بپرسد؟! وی درباره اینکه یحیی گل‌محمدی نسبت به بیانیه باشگاه سپاهان در فضای مجازی واکنش نشان داده است، گفت: یک سؤال از یحیی گل‌محمدی دارم. آن فردی که در نشست خبری کنار شما نشسته است، چه کسی است؟ اگر خبرنگار است، چرا باید کنار شما بنشیند؟ در این خصوص کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، هیئت فونبال استان خراسان و... باید بررسی کرده و پاسخگو باشند. آن فرد از من یک سؤالی پرسید و حاشیه ایجاد کرد، در حالی که در کنار یحیی نشسته بود. اگر آن فرد کارمند باشگاه شهر خودروست، چرا باید در نشست خبری از من سؤال بپرسد؟ یحیی گل‌محمدی بچه محل من است، اما پاسخ بدهد که آن فرد کنار او چه کار می‌کرد. ضمن اینکه صفحات شخصی این افراد را هم بررسی کنید تا ببینید میلش به سمت کدام تیم‌هاست. آقایان دیگر آدم اجیر می‌کنند تا بیاید علیه ما حاشیه‌سازی کند.

لیگ برتر فوتبال| پیکانِ فرکی صدر جدول را به سپاهان نشان دادپس از این بخش از صحبت‌های قلعه‌نویی مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان اشاره‌ای به رفتار رسانه‌ای این باشگاه داشت و اعلام کرد آنها بیانیه‌ای نداده‌اند و فقط یک سؤال از یحیی گل‌محمدی پرسیده شده است.

در مشهد کسی پاسخگوی رفتار خبرنگاران نیست سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که دیده شده است داوران دیدارهای سپاهان با وجود برخی اشتباهات همچنان قضاوت می‌کنند، اما به طور مثال داوری که در بازی با استقلال اشتباه کرد چند جلسه محروم شده است، گفت: ما همچنان دنبال این هستیم که ببینیم آن فرد کنار گل‌محمدی چه کسی بوده است و چه جایگاهی دارد. کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و هیئت فوتبال استان هم پاسخی ندادند. دیدید که ما اینجا چه رفتاری با آقای دنیزلی داشتیم و بابت تحریم نشست خبری او به شما اعتراض کردم، اما در مشهد کسی پاسخگوی رفتار خبرنگاران نیست. متأسفم برای این فوتبال که چنین رفتارهایی را می‌بینیم. منظورم به باشگاه شهر خودرو نیست، بلکه از جاهای دیگری این افراد خط می‌گیرند. از نظر بودجه‌ای نصف آنها هزینه کرده‌ایم، اما نتایج ما را ببینید.

استیلی جای ما بود، قبول می‌کرد بازیکنانش را در چنین شرایطی از دست بدهد؟ قلعه‌نویی درباره صحبت‌های استیلی مبنی بر اینکه گفته است برخی باشگاه‌ها با تیم امید همکاری نمی‌کنند، گفت: همه جای دنیا اولویت تیم‌های ملی است. ما شرایط‌مان هم در رده امید و هم در رده بزرگسالان حساس است، اما باید برنامه‌ای هم باشد تا باشگاه‌ها ضرر نکنند. اگر باشگاه سرمایه‌گذاری می‌کند و روی بازیکنانش برنامه‌ریزی دارد، آیا خود آقای استیلی جای ما بود، قبول می‌کرد بازیکنانش را در چنین شرایطی از دست بدهد؟ ما خودمان بهترین ریکاوری را انجام می‌دهیم و با وضعیتی هم که اکنون در کشور به وجود آمده است، اگر بهترین بازیکن را هم داشته باشید و او را سوار هواپیما کنید و به شهرهای مختلف ببرید، بدترین وضعیت برای او به وجود می‌آید. برای بازی‌های رسمی و بین‌المللی وقتی قرار است پروازی طولانی انجام شود، معمولاً ۷۲ ساعت قبل پرواز انجام می‌شود. ارتفاع برای بازیکن مانند ماده بیهوشی است. ارتفاع برای آنها مانند سم است و خوب نیست حالا بازیکنان را ببریم و بیاوریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )