سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: نفت آبادان از مربی کاربلدی سود می‌برد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: خوشحالم که یک بار دیگر به شهر آبادان و شهر مرحوم دهداری آمده‌ام. صنعت نفت همیشه صنعت نفت است و همیشه فوتبال برزیلی دارد با این تفاوت که امسال شرایط خیلی خوبی دارد و در چند هفته گذشته نتایج خیلی خوبی کسب کرده است.

وی ادامه داد: نفت آبادان از مربی کاربلدی سود می‌برد. تیم ما هم خوب تمرین کرده و مانند صنعت نفت در چند هفته قبل نتایج خیلی خوبی کسب کرده و امیدوارم یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را شاهد باشیم. ان‌اشالله بتوانیم فوتبالی که در چند هفته گذشته به نمایش گذاشتیم را تکرار کنیم و دست پر از زمین خارج شویم.

خطیبی در مورد تیم صنعت نفت تصریح کرد: این تیم همیشه به نحوی فوتبال بازی کرده که اهالی فوتبال از آن به نیکی یاد می‌کنند. امسال هم نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری دارد و فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد. امیدوارم فوتبال آبادان همیشه زنده باشد. با پتانسیلی که در این شهر است فوتبالیست‌های خیلی بزرگی به فوتبال ایران معرفی شده‌اند و امیدوارم همین روند تداوم داشته باشد و همیشه شاهد بازیکنان بزرگ آبادانی در فوتبال ایران باشیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: سه بازیکن‌مان حامد لک، عزیز معبودی و شاهین توکلی به دلیل چهار کارته بودند محروم هستند. مسیح زاهدی، فرید کریمی و جفرسون سه بازیکنی هستند که به خاطر مصدومیت در اختیارمان نیستند اما خدا را شکر بچه ها خوب کار می‌کنند و قطعاً جایگزینان خوبی برای بازیکنان خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.