سرمربی تیم فوتبال نساجی فشردگی بازی‌ها و زمین تمرین نا مناسب را عامل سختی کار این تیم در لیگ برتر دانست.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیم خود مقابل شهرخودرو گفت: بازی فردا برای تیم ما آخرین دیدار نیم فصل نخست است، هرچند که یک دیدار معوقه مقابل پرسپولیس خواهیم داشت که ظاهرا بعد از بازی گل‌گهر سیرجان و پیکان قرار گرفته است. یک مقدار فشردگی بازی‌ها کار را برای ما سخت کرده است. همچنین زمین چمن مصنوعی شهید وطنی توان مضاعفی از بازیکنان ما می‌گیرد. برای بازی فردا هم با توجه به نزدیک بودن دو بازی مذکور، فقط توانستیم ریکاوری روحی و جسمی داشته باشیم که بازیکنان مقابل تیم خوب شهر خودرو آماده باشند تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و یک مقدار شرایط برای تیم ما بهتر شود. با تمام توان سراغ بازی فردا خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی با ذوب آهن که روحیه تیم را کمی خراب کرد آیا در شرایط بهتر روحی هستید؟ گفت: بازی با ذوب آهن یک اتفاق بود. در آن بازی ما خوب شروع نکردیم و از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. با بازیکنانمان صحبت کردیم که با تمرکز کامل برای دیدار فردا آماده شوند. تا الان هم بازیکنان تمام تلاش خود را کرده‌اند. یکسری مشکلات هست که ان‌شاءاللّه بتوانیم در نیم فصل بازیکنانی را اضافه کنیم.

او درباره موعود بنیادی‌فر، داور بازی فردای نساجی و شهر خودرو گفت: امیدوارم صحبت‌هایی که پشت سر این داور است اشتباه باشد. این حواشی زیبنده فوتبال ما نیست. امیدوارم در داخل مستطیل سبز حقی از تیمی ضایع نشود. این تفکر که یک داور برای جبران اشتباهات خود بخواهد به سود یک تیم سوت بزند، تفکر مسمومی است.

مهاجری درباره علت غیبت برخی مربیان در نشست‌های خبری نیز گفت: نشست خبری قبل از بازی با ذوب در یک سالن برگزار شد که اصلا شرایط لازم را نداشت اما بنده وقتی دیدم خبرنگاران هستند وظیفه خود دانستم آن نشست را برگزار کنم. متولی جلسات قبل و بعد بازی هر ارگانی که هست باید به این وضعیت رسیدگی کند و اگر به این رسیدند که این نشست‌ها سودی ندارد نباید برگزار شوند. از نظر من این فرصتی است برای به اشتراک گذاشتن افکار و اخبار نساجی.

او در پاسخ به این سوال که تا اینجای فصل چه ارزیابی‌ای از تیم خود دارد گفت: از شما می‌خواهم که بگذارید بازی فردا انجام شود و ما با یک ارزیابی دقیق پاسخ این سوال را در آینده خواهیم داد اما به صورت کلی فوتبال نساجی را در دو بخش تقسیم می‌کنم. در بعد فنی وضعیت قابل قبولی داشتیم اما در بحث کسب نتیجه شرایط خوبی نداشته‌ایم. می‌توانیم با ادامه همین روند و اضافه کردن چند بازیکن شرایط خود را بهتر کنیم.

مهاجری همچنین درباره مصدوم و محروم‌های دیدار فردا گفت: میلاد سرلک به دلیل شکستگی بینی غایب است، علییاری ۵۰ - ۵۰ است و شجاعی هم بعید می‌دانم برسد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.