شنیده می‌شود که مهدی تارتار قصد جدایی از تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان را دارد.

نفت‌مسجدسلیمان که برای لیگ نوزدهم به مهدی تارتار سپرده شد و کمتر کسی فکر می‌کرد که بتواند پس از آن نتایج بسیار ضعیف در فصل قبل، ‌اکنون با رکورد ۱۴ هفته شکست‌ناپذیری در رده هفتم جدول ‌باشد، اکنون با زمزمه جدایی موفق‌ترین سرمربی خود طی سال‌های اخیر مواجه شده است.

نفتِ تارتار در فصل جاری از غیرممکن، ممکن ساخته است؛ آن‌قدر سخت‌کوش و با انگیزه است که می‌تواند بازی باخته را به برد یا تساوی تبدیل کند اما تمام این موفقیت‌ها با پول کم، درایت تارتار و بازیکنان گمنام به دست آمده است.

به گزارش ایسنا، اما اکنون شنیده می‌شود که باوجود نتایج قابل قبول نفت و وضعیت بسیار خوب این تیم در جدول رده‌بندی، تارتار تنها دو یا سه بازی دیگر روی نیمکت تیم خواهد بود و عطا را به لقایش می‌بخشد و از نفت می‌رود.

تارتار که علاقه بسیاری به مردم مسجدسلیمان و کار خود در این تیم دارد، تا پیش از بازی با سایپا مصمم بود که امسال روزهای خیلی بهتری را برای مردم خوزستان و این شهرستان رقم بزند ولی ساز جدایی تارتار از یک درگیری کوک شد.

دو سه شب پیش زمانی که سرمربی به زمین تمرین می‌رود تا تیم خود را برای بازی مهم با سایپا آماده کند، متوجه آماده نبودن زمین می‌شود و وقتی از سرپرست تیم، جویای این وضعیت می‌شود کار به درگیری کشیده و در نهایت نیز باشگاه، سرپرست را اخراج می‌کند.

اما کار به این‌جا ختم نمی‌شود و گویا یکی از لیدرهای تیم نیز به حمایت از سرپرست اخراج شده، وارد کار می‌شود. در بازی روز گذشته با سایپا نیز وقتی تیم یک گل از حریف عقب می‌افتد، همان عده خوشحال از این نتیجه، علیه تارتار شعار سر می‌دهند تا تیم متزلزل شود ولی این پایان کار نبود و تیم تارتار بازی یک بر صفر باخته را با برد عوض می‌کند و سه امتیاز به دست می‌آورد.

حتی تارتار بعد از بازی نیز می‌گوید "من این پیروزی را به فرد خودخواه و پلیدی تقدیم می‌کنم که به دنبال باخت تیم ما بود. او در این مدت در تلاش بود که تیم ما را به حاشیه ببرد اما خدا جای حق نشسته است و به او توصیه می‌کنم رفتارش را درست کند و به خودش بیاید." گویا این صحبت‌های تارتار به همان درگیری پیش از بازی بر می‌گردد.

حالا نیز تارتار که از شرایط خسته شده، تصمیم جدی خود را برای جدایی گرفته است، تصمیمی که اگر به واقعیت تبدیل شود، تنها اعضای هیات مدیره باشگاه نفت‌مسجدسلیمان باید پاسخگوی آن باشند زیرا با جدایی تارتار، احتمالا چند بازیکن دیگر مثل طیبی و مکانی نیز که از شرایط خسته شده‌اند، نفت را ترک خواهند کرد. بنابراین احتمالا باید منتظر نفتی متزلزل در نیم‌فصل دوم بود.

مسوولان باشگاه از اکنون باید به فکر حل مشکل باشند و اجازه ندهند افراد با سوءنیت آرامش تارتار و تیمش را برهم بزنند، زیرا نتیجه‌ای جز زیر سوال رفتن عملکرد خود همین هیات‌مدیره در بر نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.