کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که به خاطر احترام به شیمبا، بعد از گلزنی برابر پارس‌جنوبی خوشحالی نکرد.

ایوب والی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی یک بر صفر فولاد برابر پارس‌جنوبی گفت: بازی سختی بود اما ما توانستیم در دقایق ابتدایی گل بزنیم و کمی کارمان راحت شد. بعد از این گل طبیعی بود که کمی عقب‌نشینی کنیم و چشم به ضد حملات داشته باشیم، حتی چند فرصت هم برای گل زدن به دست آوردیم. در نیمه دوم بیشتر عقب‌نشینی کردیم، خصوصا در لحظات پایانی بازی که این کارمان را سخت کرد. در دقایق پایانی بیش از حد به حریف ضربات ایستگاهی دادیم که این کار فولاد را سخت کرد ولی خدا را شکر که نتیجه را حفظ کردیم.

وی ادامه داد: تمام بازی‌های لیگ سخت است و فرقی ندارد که با تیم‌های پایین یا بالای جدول بازی کنیم. شما دیدید که برخی تیم‌های مدعی در این هفته یا هفته‌های قبل متوقف شدند و بازی‌ها واقعا قابل پیش‌بینی نیست. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.

والی که در این بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند، در خصوص اینکه چرا بعد از گل شادی نکرد، گفت: به خاطر احترام به شیمبا که برادرش را از دست داده، شادی نکردم. این سه امتیاز را هم تقدیم به شیمبا کردیم. او در شرایط سختی برای ما بازی کرد و این نشان داد که باشگاه فولاد و بازیکنان چقدر برای شیمبا مهم هستند. او واقعا یک فوتبالیست حرفه‌ای است. من هم خوشحالم که امسال چند گل برای تیمم زدم ولی این حاصل زحمات بازیکنان و کادر فنی است. از هواداران هم تشکر ویژه دارم، آنها با وجود اینکه پرتعداد نبودند اما خیلی خوب تیم را تشویق کردند.

مدافع فولاد عنوان کرد: گل زدن احساس بسیار خوبی دارد و خدا را شکر که توانستم به تیمم کمک کنم. این شرایط روحیه مرا برای بازی‌های بعد بیشتر می‌کند هر چند باید بگویم همه بازیکنان، کادرفنی و مسئولان برای باشگاه زحمت می‌کشند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و هواداران را خوشحال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.