کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با وجود پیروزی برابر نساجی هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم و باید در بازی با گل‌گهر نیز نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، قاسم حدادی‌فر پس از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شرایطی سختی که از نظر روحی پس از شکست برابر پرسپولیس داشتیم، بسیار تحت فشار بودیم، هم از بیرون باشگاه و هم از داخل مجموعه و هم‌قسم شده بودیم که در بازی با نساجی و گل‌گهر نتیجه بگیریم.

وی افزود: خوشبختانه امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم، اما فکر می‌کنم هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم و باید در بازی با گل‌گهر نیز نتیجه بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه بدشانسی به این تیم رو کرده است، ادامه داد: به جز بازی با پرسپولیس که مستحق پیروزی بود، در سایر مسابقاتی که شکست خوردیم هم باید پیروز می‌شدیم.

وی گفت: تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با نتیجه گرفتن در چند بازی که تا تعطیات نیم‌فصل باقی مانده کمی شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم. سخت است اما امیدواریم و همه داریم به هم کمک می‌کنیم. امیدوارم از بیرون باشگاه هم به ما کمک شود تا نتایج لازم را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.