کاپیتان استقلال با بیان اینکه مدیران این تیم در ماجرای استراماچونی بد عمل کرده‌اند، گفت که سرمربی ایتالیایی باید تا نیم فصل در جمع آبی‌پوشان باقی می‌ماند.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری بعد از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل استقلال، درباره اتفاقات این تیم و رفتن استراماچونی گفت: الان بهترین موقع است که افتضاح مدیریت باشگاه را برایتان توضیح بدهم. در این مدت خیلی اذیت شدیم. استراماچونی بارها با ما جلسه گذاشت مشکلات را گفت و فکر می‌کرد مدیریت او را دست انداخته است. این همان حسی است که به ما هم دست داده بود.

وی ادامه داد: به قدری این شرایط را تکرار کردند و او جدی گرفته نشد و وعده‌های الکی شنید که کار به اینجا کشید. الان واضح است که مشکل چه بود. روز اول قرارداد باید با او طی می کردند که چطور پولش را می‌دهند. باید پول این مربی را می‌دادند و نمی‌توانند از زیر این افتضاح در بروند.

کاپیتان استقلال خطاب به وزارت ورزش و جوانان گفت: هواداران مالک اصلی این تیم هستند و شش ماه است که می‌گویند آقای فتحی حیا کن، رها کن اما وزارت خانه صدای آن‌ها را نمی‌شنود؟ شما (وزارت ورزش) چه کاره هستید که برای مردم تصمیم می‌گیرید. ما زجر کشیدیم و تیم را بالا آوردیم. در بهترین شرایط صدرنشین شدیم اما سرمربی را از ما گرفتند اما این شرایط قابل قبول نیست. وزیر ورزش باید پاسخگو باشد. مدیرعامل که در استقلال تعطیل است. همه بدانند که در این شرایط اذیت شدیم.

غفوری درباره شب گذشته نیز گفت: همه مدیران باشگاه شب گذشته خیلی خوشتیپ و مهربان و حق به جانب آمدند و گفتند مشکلی نیست و مانند پرونده‌های دیگر که به فیفا می‌رود و همه را می‌بازند، گفتند ما برنده هستیم و استراماچونی تخلف کرده است. اما در نهایت ما متهم می‌شویم و سه برابر پولش را می‌دهیم.

وی همچنین از استراماچونی انتقاد کرد و افزود: استراماچونی برای ما زحمت کشیده اما برای یک موضوع از او ناراحت هستیم. درست است حق با او بود اما می‌توانست در نیم‌فصل برود. او برای این هواداران ارزش قائل می‌شد، در استقلال می‌ماند و در نیم فصل از استقلال می‌رفت. او شرایط کشور ما را می‌دانست. هواداران با جیب خالی ورزشگاه را برای او آبی کردند، اسمش را فریاد زدند و او باید می‌ماند. فکر می‌کنم استراماچونی این شرایط را درک نکرد.

کاپیتان استقلال درباره مذاکره مسئولان استقلال با فرهاد مجیدی گفت: روی صحبتم با هواداران است. آن‌ها امروز به ما گفتند که بازی نکنیم اما فراموش نکنید این اسم استقلال است که بزرگ است. گذشتگان برای این تیم عرق و اشک ریختند که استقلال، استقلال شد. کسی از استقلال بزرگ‌تر نیست. ما چاره‌ای جز جنگیدن نداریم. ما باید با ناملایمت‌ها و بی‌مهری‌ها و سومدیریت بجنگیم. ما در زمین یک دست هستیم و در بیرون زمین کمکی نمی‌شویم.

غفوری خطاب به مدیران استقلال تاکید کرد: به خاطر تحریم پول استراماچونی را نتوانستید بدهید، چرا پول بازیکنان را نمی‌دهید؟ فقط بهانه می‌آورند. وزیر باید پاسخگوی این سومدیریت باشد. هواداری که شش ماه گفت مدیریت حیا کن و رها کن، چرا همچنان باید او را تحمل کند؟

وی با رد انتخاب ترکیب استقلال برای این بازی و جلوگیری از تعویض میلیچ گفت: این مسائل شایعه است. من ترکیب را انتخاب نکردم اما درباره تعویض میلیچ توضیحی می‌دهم. او گفت پای من درد می کند و یک بازیکن برای لحظه‌ای که نتوانستم بازی کنم، آماده شود. بعد که قصد تعویض او را داشتند، به من گفت می‌توانم بازی کنم. من سرمربی و کاره‌ای نبودم. کسانی که باید تصمیم بگیرند، سریع‌تر تکلیف تیم را مشخص کنند.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این سوال که چه کسی ترکیب تیم را انتخاب کرد، اظهار کرد: ترکیب همانند بازی‌های قبلی است. در یک بازی دیاباته نبود و رضاوند به جای او بازی کرده بود.

او همچنین در خلال مصاحبه خود از دوربین‌های تلویزیونی خواست محل مصاحبه را ترک کنند و اعلام کرد با تلویزیون صحبت نمی‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )