مرتضی اسدی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی شرایط حاکم بر این تیم را نامطلوب توصیف و اعلام کرد به دلیل مشکلات عدیده مالی پنجره نقل‌وانتقالات زردپوشان در نیم‌فصل بسته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، مرتضی اسدی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: کمالوند در روزهای اخیر به شدت عصبانی بود. ساعت ۱۱:۳۰ شب گذشته مشخص نبود به اهواز می‌آییم یا خیر! حتی در راه اهواز هتل ما مشخص شد. به همین خاطر من به جای او آمدم و کمالوند نتوانست به نشست خبری بیاید. اینقدر درگیر مسائل خود بودیم که نتوانستیم تمرین خاصی انجام دهیم.

وی ادامه داد: روز گذشته وقتی بازیکنان ما از تمرین به خوابگاه برگشتند، آب چند اتاق را قطع کرده بودند. ما زنگ زدیم که آب را وصل کنند تا بازیکنان حداقل دوش بگیرند. متأسفانه تا دقیقه ۹۰ مشخص نبود به اهواز می‌آییم یا نه. ما تمرکزی برای تمرین نداشتیم و تنها یک تمرین سبک را پشت سر گذاشتیم. فولاد تیم خیلی خوبی است و ساختار بسیار خوبی دارد. فولاد بازیکن‌ساز است و امسال کیفیت خیلی خوبی دارد. کمالوند امروز روی نقاط ضعف وقوت فولاد کار می‌کند تا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. البته تمرین داشتیم، اما نه در حدی که بخواهیم مقابل فولاد بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی با گلایه از عملی نشدن وعده‌های مدیران این باشگاه تصریح کرد: سه چهار ماه است قول‌هایی می‌شنویم که عملی نمی‌شوند. مشکلات زیادی داریم که وقتی در رسانه‌ها مطرح می‌شود، شاید مردم آن را باور نکنند، اما واقعاً وجود دارد. ما از ابتدای فصل، زمین تمرین خود را در تهران اجاره کردیم و چون پولی به آنها ندادیم، نمی‌توانیم به این زمین برویم. خوابگاه این زمین تمرین، جای خواب بازیکنان شهرستانی بود.

«ابتدای فصل به اردوی سرعین رفتیم و دو هفته در این شهر اردو داشتیم، اما هنوز پولی بابت این اردو پرداخت نکرده‌ایم.»، اسدی ضمن بیان این جمله گفت: شش ماه است که نتوانسته‌ایم مشکل ویزا و کار بازیکنان خارجی را برطرف کنیم و آنها نمی‌توانند خانواده خود را ببینند. مشکلات ما زیاد است و از دورقمی هم فراتر رفته است. این مشکلات باید یک جا درست شود. ما به خوابگاه‌ها، آژانس‌ها و زمین و زمان بدهکاریم و پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم برای نیم‌فصل بسته است.

آب خوابگاه اعضای تیم پارس جنوبی قطع شد!

وی با اشاره به بسته بودن حساب زردپوشان خاطرنشان کرد: پولی وارد حساب باشگاه شده، اما حساب به خاطر بدهی به هتل‌ها بسته شده است. بدهی سال‌های گذشته هم وجود دارد و شرایط خیلی سخت است. هر روز منتظر اتفاق بدِ جدیدی هستیم. حساب بسته است و پولی نمی‌آید که هزینه شود. کمالوند در مسیر اهواز گفت پس از بازی هفته آینده مقابل نفت مسجدسلیمان، با باشگاه پارس جنوبی قطع همکاری می‌کند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور درباره برکناری مصطفی دنیزلی از سرمربیگری این تیم بیان کرد: پنج سال در تراکتور بازی کردم و کاپیتان این تیم بودم. مشکلاتی پیش از نیم‌فصل دوم شروع می‌شود که به خاطر کسب نتایج ضعیف در یکی دو بازی است. تراکتور هواداران پرشوری دارد و انتظارات خیلی بالاست. آنها دوست دارند در تمام بازی‌ها پیروز شوند. در تبریز صبر هواداران کمتر است.

اسدی با اشاره به هزینه‌های انجام شده در تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: آنها با توجه به هزینه‌ای که کرده‌اند و نفراتی که گرفته‌اند، انتظار مقام دارند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد، فشار دو یا سه جانبه از تماشاگران و باشگاه به تیم وارد می‌شود و بازیکنان، تمرکز لازم را برای بازی ندارند. این دلایل خیلی تأثیرگذار هستند. امیدوارم تراکتور در ادامه بتواند نتایج لازم را بگیرد و حداقل به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسد. هواداران تراکتور مسافتی طولانی برای رسیدن به ورزشگاه می‌پیمایند. لیاقت مردم تبریز بیشتر از این‌هاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.