سیدمهران موسوی، مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: شیخ دیاباته فوتبالیست خوبی است، ولی غیبت این بازی در بازی مقابل ما نمی‌تواند چندان تأثیرگذار باشد.

سیدمهران موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پیکان در آستانه بازی با استقلال گفت: ما در دو بازی قبلی برابر سپاهان و پیکان شکست خوردیم و متأسفانه در هر دو بازی بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم. این درست است که پیکان هوادار ندارد، ولی دلیلی ندارد که حق ما خورده شود. معمولاً جو استادیوم‌ها در تصمیمات داوران تأثیرگذار است و این موضوع باعث شده تا در چند بازی ضرر کنیم. امیدوارم نگاه‌ها به تیم‌هایی مثل پیکان که تماشاگر ندارند، عادلانه باشد.

وی با اشاره به بازی فردای تیمش برابر استقلال خاطر نشان کرد: استقلال تیم خوبی است و در این هفته‌ها جدا از اینکه فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد، در نتیجه‌گیری هم عملکرد خوبی داشته و به صدر جدول رسیده است. استراماچونی هم تفکرات خودش را به خوبی در تیم پیاده کرده است و شخصیت کاریزماتیکی دارد.

مدافع تیم فوتبال پیکان یادآور شد: در فوتبال ایران هیچ تیمی در این سال‌ها با سیستم ۲-۵-۳ بازی نمی‌کند، ولی استراماچونی به خوبی این سیستم را در استقلال جا انداخته است. ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. امیدوارم در این بازی نتیجه دلخواه‌مان را به دست بیاوریم.

موسوی درباره غیبت شیخ دیاباته و اینکه آیا این موضوع به سود پیکان نخواهد بود، تصریح کرد: دیاباته فوتبالیست تنومندی است که در بازی با پا هم شرایط خوبی دارد. او بازیکن تأثیرگذاری است، ولی غیبت این بازیکن به اندازه‌ای نیست که تأثیرگذار باشد. استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد و به یک بازیکن متکی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.