شواهد نشان می‌دهد سرمربی پیشین بایرن مونیخ در یک قدمی سرمربیگری تیم فوتبال اورتون قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «سان»، باشگاه اورتون ممکن است نیکو کواچ را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند، این در حالی است که این سرمربی کروات روز گذشته (شنبه) برتری ۳ بر یک آبی‌پوشان مرسی‌ساید مقابل اورتون در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس را از سکوی ویژه مدیران باشگاه اورتون در ورزشگاه گودیسون‌پارک از نزدیک تماشا کرد.

هواداران اورتون، کواچ ۴۸ ساله را هم در خارج و هم در داخل ورزشگاه گودیسون‌پارک رؤیت کرده‌اند. طبق این گزارش، سرمربی پیشین بایرن مونیخ در سکوی ویژه مدیران باشگاه، کنار بیل کن‌رایت، رئیس باشگاه اورتون و فرهاد مشیری، مالک ایرانی این باشگاه انگلیسی بازی آبی‌پوشان مرسی‌ساید را تماشا کرده است.

مدیران باشگاه اورتون که اخیراً در پی تداوم نتایج ضعیف به همکاری خود با مارکو سیلوا پایان دادند، اکنون در جستجو برای یافتن گزینه‌ای مناسب برای نشاندن روی نیمکت سرمربیگری این تیم هستند. از ویتور پریرا، سرمربی پرتغالی پیشین تیم‌های پورتو، المپیاکوس و فنرباغچه به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری آبی‌پوشان مرسی‌ساید یاد شده است.

مارکو سیلوا پس از شکست ۵ بر ۲ اورتون در دربی مرسی‌ساید از سمت سرمربیگری این تیم اخراج و هدایت این تیم به طور موقت به دانکن فرگوسن سپرده شد، کسی که در اولین بازی موفق شد این تیم را به برتری ۳ بر یک خانگی مقابل چلسی برساند.

نیکو کواچ که حالا بحث حضورش روی نیمکت اورتون مطرح است، خود پس از شکست ۵ بر یک تحقیرآمیز بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم بوندس‌لیگای آلمان از سمت سرمربیگری بایرن اخراج شد.

این سرمربی ۴۸ ساله در زمان حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها این تیم را به یک قهرمانی در بوندس‌لیگا، یک قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در سوپرجام آلمان رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.