رئیس پیشین هیات مدیره استقلال گفت: هواداران صاحبان و سرمایه‌های اصلی این باشگاه هستند و آنها امروز وظیفه‌ای سنگین‌تر نسبت به گذشته دارند.

احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیروزی‌های اخیر این تیم و صعود به صدر جدول را به همه هواداران، اعضای تیم و کادر مدیریت باشگاه تبریک می گویم و آرزو می کنم این موفقیت ها تداوم داشته باشد و به قهرمانی این تیم ختم شود.

وی اضافه کرد: تیم شرایط خوبی از نظر فنی دارد و مدیریت موظف است این شرایط را نه تنها حفظ کرده، بلکه بهتر کند. از این جا به بعد روز به روز و هفته به هفته کار تیم سخت‌تر می شود.

رئیس سابق هیات مدیره آبی‌ها بیان داشت: یکی از رموز موفقیت تیم در ادامه فصل، تامین منابع مالی و مدیریت هزینه منطقی است. این تیم با ده‌ها میلیون هوادار ظرفیت بالایی برای جذب منابع مالی دارد که باید به درستی از آن استفاده شود. تامین منابع مالی و مدیریت درست بر آن به موازات نتایج خوب، می تواند هر گونه حاشیه ای را از این تیم دور کند.

سعادتمند بیان داشت: علیرغم این که سمتی در باشگاه ندارم اما با علاقه مسائل مربوط به آن را رصد کرده و برای این تیم دل می سوزانم. چند روز پیش پیشنهادی به مدیریت باشگاه دادم که می توانست درآمدزایی خوبی برای این تیم داشته باشد که هنوز این پیشنهاد جدی گرفته نشده است.

وی با تاکید بر تقویت تیم و جذب چند مهره برای نیم فصل دوم بیان داشت: گرچه تیم به هارمونی خوبی رسیده، اما پر واضح است که در برخی از پستها با کمبود بازیکن مواجه هستیم و دست استراماچونی روی نیمکت بسته است. ما در نیم فصل دوم رقابت سخت تری با مدعیان در لیگ داریم و وارد لیگ قهرمانان آسیا هم می شویم و بدیهی است که پتانسیل کنونی تیم برای این شرایط کم است.

سعادتمند با اشاره به استقبال خوب هواداران از دیدار با شهر خودرو گفت: این اتفاق خوبی در فوتبال ایران بود که هواداران استقلال رقم زدند. درود به شرف این هوادار که در روز غیر تعطیل و در ساعتی نه چندان خوب ورزشگاه را پُر کردند و امیدوارم آنها تا پایان فصل این حمایت را از تیم شان داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.