«استرا دیروز به تمرین استقلال رفت اما در ابتدای برنامه‌های تاکتیکی تیمش در رختکن ماند و حتی حاضر به تعویض لباس هم نشد. این اتفاق شایعه تمایل مربی ایتالیایی به جدایی از استقلال را تقویت کرد؛ شایعه‌ای که در روزهای اخیر بارها از سوی مسئولان باشگاه تکذیب شده بود!»

به گزارش ایسنا، روزنامه همشهری نوشت: «استقلال با پیروزی مقابل پدیده ۲۵‌ امتیازی شد و پس از مدت‌ها به صدر جدول رسید اما مثل این که قرار نیست آبی‌ها در این شرایط هم آرامش داشته باشند. آندره‌آ استراماچونی که بدون هیچ تردیدی بیشترین نقش را در موفقیت‌های این روزهای استقلال داشته، روز گذشته به نشانه اعتراض حاضر به تمرین دادن شاگردانش نشد تا حاشیه‌ای جدید برای آبی‌ها ایجاد شود. استرا دیروز به تمرین استقلال رفت اما در ابتدای برنامه‌های تاکتیکی تیمش در رختکن ماند و حتی حاضر به تعویض لباس هم نشد. این اتفاق شایعه تمایل مربی ایتالیایی به جدایی از استقلال را تقویت کرد؛ شایعه‌ای که در روزهای اخیر بارها از سوی مسئولان باشگاه تکذیب شده بود! بر اساس اخبار رسیده، استراماچونی در هفته‌های اخیر چند باری اعتراض خودش را به گوش مسئولان استقلال رسانده اما وقتی دیده اراده‌ای برای حل مشکلات نیست، خودش دست به‌ کار شده و در نخستین اقدام تیمش را تمرین نداده است.

عدم‌ پرداخت مطالبات

اولین موضوعی که باعث شده استراماچونی از کوره در برود، به مطالباتش از باشگاه استقلال برمی‌گردد. این طور که یک خبرگزاری مدعی شده، استراماچونی از پرداخت نشدن طلب ۱۱۰‌هزار دلاری‌اش ناراحت است و بار‌ها از مدیران باشگاه خواسته تا این مبلغ را به حسابش واریز کنند. بر اساس شنیده‌ها تقریبا ۲‌ماهی می‌شود که استراماچونی از استقلالی‌ها هیچ دریافتی‌ای نداشته است!

شیوه پرداخت

استراماچونی این روزها نه‌تنها از نرسیدن به پولش شاکی است بلکه از شیوه پرداختی حقوقش هم حسابی عصبانی شده است. تحریم‌ها باعث شده استراماچونی از راه‌های مختلف و شخص ثالث پولش را دریافت کند و این موضوع مشکلات فراوانی برایش به‌ وجود آورده است. مطرح شدن شائبه پولشویی از سوی بانکی که استرا در آن حساب دارد، نگرانی‌های مربی ایتالیایی در خصوص زندگی شخصی‌اش را افزایش داده و باعث شده او بیشتر از قبل به جدایی از استقلال فکر کند. استرا از این هم شاکی است که مدیران استقلال و شخص خطیر چرا در مذاکرات ابتدایی به مشکلات انتقال پول اشاره‌ای نداشته و او را در جریان جزئیات قرار نداده‌اند.

سهمیه آسیا

یکی دیگر از موضوعاتی که استرا را به فکر جدایی انداخته، داستان سهمیه آسیایی استقلال است. این طور که گفته می‌شود تیم مذاکره‌کننده با استرا در پیش‌فصل، حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی می‌دانسته‌اند و با این پیش‌فرض مربی ایتالیایی را راضی به حضور در ایران کرده‌اند. این در حالی است که سهمیه‌های ایران در آسیا هیچ تغییری نداشته و حالا استرا متوجه شده باید تیمش را به پلی‌آف آسیا ببرد و برای حضور در مرحله گروهی با غول‌های قطری روبه‌رو شود. او بابت این موضوع هم حسابی از مدیران باشگاه شاکی است.

دوری خانواده

شاید بد نباشد بدانید که همسر استراماچونی هم مدتی است ایران را ترک کرده و در پست اینستاگرامی این موضوع را با هواداران در میان گذاشته است. او مدعی شده به‌دلیل مشکلات به‌وجود آمده ایران را ترک می‌کند و امیدوار است با حل این مشکلات بار دیگر به تهران برگردد. جالب این که شایعه شده جدا از مشکلات مالی، شایعه شیوع بیماری آنفلوآنزا هم در خروج ناگهانی همسر استراماچونی از ایران بی‌تأثیر نبوده است.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.