مسئول فنی تیم تراکتور گفت: یک دست صدا ندارد و من نیازمند حمایت هواداران و کمک تک تک بازیکنان هستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، احد شیخ لاری در اولین حضور در تمرین سرخپوشان تبریز اظهار داشت: فوتبال فراز و نشیب دارد، تعویق دو بازی و عملکرد ضعیف هفته‌های اخیر تا حدودی تیم را از نظر روحی و روانی با مشکل مواجه کرده که بنده سعی دارم ابتدا از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کنم و اعتماد به نفس‌شان را بازگردانم.

وی خطاب به بازیکنان جوان تیم اظهار کرد: تمامی بازیکنان، به ویژه جوانان تیم تلاش‌شان را بیشتر کنند و مطمئناً من هم تلاش آنان را نادیده نخواهم گرفت و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را راهی بازی‌ها می‌کنیم.

یخ لاری با تمجید از زندگی حرفه‌ای بازیکنان باتجربه تراکتور،خاطرنشان کرد: سه کاپیتان تیم ما زندگی فوق العاده‌ حرفه‌ای دارند و امیدوارم روزی برسد که تمامی فوتبالیست‌های ایرانی همچون شجاعی، دژاگه و حاج صفی زندگی و فوتبال حرفه‌ای داشته باشند. این بازیکنان به دور از اتفاقات رخ داده، کار خودشان را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی گفت: بنده از بازیکنان با تجربه تیم و از تمامی دلسوزان تراکتور مشاوره خواهم گرفت و به دنبال ارائه فوتبال زیبا همراه با پیروزی هستیم.

مسئول فنی تیم تراکتور تأکید کرد: بنده از ابتدای فصل در فاز پشتیبانی کنار تیم بوده‌ام و با قاطعیت می‌گویم که مدیریت تراکتور بهترین شرایط و امکانات را برای تیم فراهم کرده‌اند. بنده زمانی پیراهن تراکتور را پوشیدم و سرمربی گری این تیم را هم در کارنامه دارم، به هواداران اعلام می‌کنم من تا لحظه‌ی مرگ هوادار تراکتور هستم و در هر مسئولیتی که آقایان زنوزی و صادقیان بفرمایند، به تیم محبوبم خدمت می‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )