دادگاه حکمیت در ورزش، مدت محرومیت باشگاه چلسی از خرید بازیکنان جدید را کاهش داد و به این ترتیب این تیم در پنجره نقل و انتقالات بعدی قادر به خرید بازیکن خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اعتراض باشگاه چلسی به محرومیت یک‌ ساله‌اش از سوی فیفا برای خرید بازیکن به دلیل عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی، ثمربخش واقع شد چرا که دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) محرومیت این باشگاه را به نصف کاهش داد. به این ترتیب چلسی قادر خواهد بود که در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ بازیکن جدید بخرد.

در ماه مارس فدراسیون جهانی فوتبال آبی‌پوشان لندن را برای یک سال از خرید بازیکن محروم کرده بود که به همین دلیل آنها در تابستان امسال نتوانستند، هیچ بازیکنی جذب کنند و ژانویه هم نمی‌توانستند چنین کارس انجام دهند اما دادگاه داوری در ورزش، تخلف این باشگاه را در حد مجازاتی به این سنگینی نداشته است.

از این رو CAS نه تنها مدت محرومیت باشگاه چلسی بلکه جریمه نقدی ۶۰۰ هزار فرانک سوئیس این باشگاه را هم به نصف کاهش داده است.

محرومیت تعیین شده برای چلسی با توجه به عدم خرید بازیکن در پنجره تابستانی سپره شده است و حالا این باشگاه تنها باید جریمه نقدی را به فیفا بپردازد که در آن صورت بار دیگر مجاز به خرید بازیکن خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.