بازیکن پیشین استقلال معتقد است نبود شیخ دیاباته در بازی بعدی این تیم مقابل پیکان احساس نمی‌شود و بازیکنان جایگزین می‌توانند جای او را پر کنند.

مهدی امیرآبادی، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل شهر خودرو در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. در این مسابقه چندین موقعیت از طرف استقلال ایجاد شد و بازیکنان استقلال در این بازی خیلی زحمت کشیدند. همه پشت هم بودند و فعل خواستن را صرف کردند و قصد داشتند که در این بازی پیروز میدان باشند که در نهایت این اتفاق افتاد.

او درباره گلی که استقلال مقابل شهر خودرو به ثمر رساند گفت:‌ گل استقلال در یک بازی مستقیم به ثمر رسید و روی پاس گل مهدی قائدی، شیخ دیاباته به گل رسید. به نظر من مهدی قائدی در این مدت روزهای خوبی را سپری می‌کند و امیدوارم که بتواند این روند را ادامه دهد.

امیرآبادی درباره نبود شیخ دیاباته در بازی بعدی استقلال مقابل پیکان گفت:‌ تیم شرایطی پیدا کرده است که می‌تواند در نبود یک بازیکن، نفرات باانگیزه دیگری جای او را پر کنند. درست است که دیاباته، بازیکن گلزنی است اما نفرات دیگری هستند که بتوانند جای او را پر کنند.

امیرآبادی درباره ضعف خط دفاع استقلال گفت: تیم در وسط دفاع مشکلاتی که دارد که استرماچونی در صدد بهبود آن است. امیدوارم این مشکل درست شود. عارف غلامی بازیکن بسیار خوب و بی‌حاشیه‌ای است و دارد در زمین وظیفه‌اش را انجام می‌دهد. در این بازی هواداران واقعا سنگ تمام گذاشتند و توانستند به عنوان یار دوازدهم در زمین حضور داشته باشند.

بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت: استقلال این روزها شرایط بسیار خوبی دارد. من اول فصل هم گفتم که باید در فوتبال شرایط این گونه باشد و استقلال و پرسپولیس در صدر فوتبال ایران باشد چون برای این دو تیم هزینه های زیادی می‌شود. امیدوارم که استقلال را این روند خوب را ادامه دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )