سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه در دیدار مقابل مس کرمان عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشتیم، گفت: روی تمام تیم‌ها باید حساب کرد و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهران شاهین‌طبع امشب پس از پیروزی تیم شهرداری گرگان مقابل مس کرمان در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مس تیم خوب، جوان و دونده‌ای است که از کادر فنی شناخته شده‌ای بهره می‌برد و در دیدار هفته قبل مقابل پتروشیمی هم نمایش خوبی داشتند.

وی افزود: باید آقای کسایی‌پور را تحسین کرد که سبب پیشرفت مس کرمان شده و واقعاً تیم قابل احترامی هستند.

شاهین‌طبع ادامه داد: با وجود اینکه در این دیدار پِری پِتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، بازیکنان ما در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: تیم جوان و یک‌دستی داریم و سطح بازیکنان ما به هم نزدیک است و در این دیدار فرصتی شد تا از سایر بازیکنان هم استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره مصدومیت برخی بازیکنان تیمش یادآور شد: پِری پِتی در دیدار مقابل مهرام از ناحیه دست آسیب دید و امیدواریم به دیدار آینده برسد، نوید رضایی‌فر و محمد حسین‌پور هم مقداری کسالت دارند و سعی کردیم زمان متعادلی را برای بازی کردن آنها در نظر بگیریم.

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان مقابل مس کرمان پیروز شد؛ صعود به رده دوملیگ برتر بسکتبال| نفت و مهرام شکست خوردندهفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان| برتری گروه بهمن مقابل هرمزگان و پیروزی ۱۰۰ تایی نفتشاهین‌طبع با اشاره به رقم خوردن نتایج غیر قابل پیش‌بینی در این فصل گفت: باید روی تمام تیم‌ها حساب کرد و آنها را دست کم نگرفت، بازیکنان هم باید در اختیار تیم باشند و کمک کنند زیرا هفته‌ای دو بازی سنگین داریم.

تیم‌های شهرداری گرگان و صنعت مس کرمان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۴ بر ۴۷ شهرداری گرگان همراه بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.