سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر ذوب آهن گفت: می دانستیم که پرسپولیس سالهاست در اصفهان برنده نشده و به همین خاطر تلاش کردیم برنده باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه بین تیم های ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی(۱۶ - پنالتی و ۶۴) و علی علیپور (۵۸) برای پرسپولیس گل زدند.

گابریل کالدرون بعد از این بازی گفت: به بازیکنان و هواداران به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. می دانستیم که پرسپولیس ۹ سال است در اصفهان نتوانسته بود ذوب آهن را شکست دهد. خوشحالم که به یک برد مقتدرانه رسیدیم.

وی ادامه داد: ما شایسته این پیروزی مقتدرانه بودیم چرا که امروز تیم من عالی کار کرد. از بازیکنانم به خاطر تلاشی که کردند ممنونم.

گابریل کالدرون در خصوص اینکه فکر می‌کرد پرسپولیس سه گل به ذوب‌آهن بزند، گفت: ما در بازی آخر موقعیت‌های زیادی داشتیم اما به گل نمی‌رسیدیم. در هفته‌ای که گذشت روی شوت و سانتر کار کرده بودیم و می‌دانستیم که بازیکنان توانمندی داریم و با این روش می‌توانیم برنده شویم.

کالدرون ادامه داد: من درباره کیفیت تیم خودم حرف می‌زنم و معتقدم که می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: ذوب‌آهن در سه بازی اخیر خود دو برد و یک مساوی داشت اما کیفیت و کار بازیکنان من باعث شده بود تا آنها به دردسر بیفتند و این به خاطر شایستگی تیم ما بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.