مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند همان سال ۲۰۱۸ با درخشش در جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا باید برنده توپ طلا می‌شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین پیروانی اظهار داشت: علیرضا بیرانوند در سال ۲۰۱۸ هم حقش بود که به عنوان برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شود. از عملکردش در تیم ملی و جام جهانی گرفته تا عملکردی که با پرسپولیس در لیگ برتر داشت و تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت، این شایستگی را به او می‌داد. برای این دوره هم قطعا حق او بود که جایزه را بگیرد.

سرپرست تیم پرسپولیس بیان داشت: همین که به عنوان اولین دروازه‌بان برای این عنوان نامزد شده است، نشان می‌دهد چه قدر خوب عمل کرد و چه جایگاهی در فوتبال آسیا دارد. دریافت نکردن این جایزه هم تاثیری روی جایگاه او در فوتبال ایران ندارد.

وی افزود: بیرانوند در طول این چند سال، تاثیر خودش را چه در رقابت‌های باشگاهی و چه در تیم ملی نشان داده است. تداومی که دارد نشان از قابلیت و تلاش بالای او دارد وجود هر دو اینها از او یک بازیکن خاص شاخته است که برای تیم و همبازیان خودش یک وزنه است.

پیروانی تصریح کرد: حضور بیرانوند در جمع برترین‌های آسیا حاصل زحمات همه بازیکنان بوده است. این موفقیت‌ها به دست نمی‌آید مگر اینکه همه دست به دست هم بدهند و برای تیم تلاش کنند. من از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که همیشه به هم کمک کرده‌اند و امیدوارم این اتفاقات خوب برای فوتبال ما ادامه‌دار باشد.

سرپرست سرخ پوشان در پایان گفت: همین که ۲ بازیکن از ایران در جمع بهترین‌های آسیا قرار گرفته‌اند افتخاری است برای فوتبال ایران و پرسپولیس. من به هواداران خودمان تبریک می‌گویم. به نظر من هم گل شجاع، زیباترین گل است و مطمئن هستم که هواداران تا آخرین لحظه به شرکت در نظرسنجی ادامه می‌دهند. خوشبختانه هواداران در این نظرسنجی مشارکت زیادی داشتند. نامزد بودن این دو، نشان دهنده ارزش بالای بازیکنان پرسپولیس و همینطور بزرگی و صلابت پرسپولیس است و جا دارد که هم به خود آنها و هم طرفداران فوتبال، به ویژه پرسپولیسی‌ها تبریک بگویم. آنها همیشه بهترین هواداران دنیا بوده‌اند و امیدوارم در ادامه فصل با حمایت‌های خود به تیم روحیه بدهند. این اتفاقات خوب را هم به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنیم که همیشه کنار ما بوده‌اند و ما هم به عشق آنها و برای خوشحال کردنشان تلاش می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )