مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی بازیکن قطری را به‌عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی کرد که او در مراسم حضور نداشت و این خودش جای بحث دارد.

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عدم انتخاب علیرضا بیرانوند به‌عنوان بهترین بازیکن آسیا اظهار داشت: فوتبال ایران باید تلاش کند که نفوذ بیشتری در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشیم. امروز حق بیرانوند برای دومین سال متوالی ضایع شد و مطمئن باشید با ادامه همین روند باز هم شاهد این بی‌عدالتی‌ها خواهیم بود. قطعاً رایزنی‌ها در این انتخاب‌ها نقش دارد و بارها این مسئله در سال‌های گذشته دیده شده است. باید شرایطی پیش بیاید که واقعاً آن فردی که بهترین است انتخاب شود. به شخصه بر این باورم که سال گذشته حق مسلم بیرانوند بود تا به این عنوان دست پیدا کند. نه من بلکه تمام آسیا بر این باور بودند. بیرانوند درخشش خود را در سال جاری هم ادامه داد و می‌توانست بهترین بازیکن آسیا باشد که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: با توجه به معیارهایی که برای کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا وجود دارد، بیرانوند از هر نظر شایسته کسب این عنوان در یکی از دو سال اخیر مخصوصاً سال گذشته بود. برای اینکه مجدداً این اتفاق در سال‌های بعد تکرار نشود باید تلاش همه جانبه کرد و نفوذ‌مان را در کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشتر کنیم. ضمن اینکه این مسئله هم نباید ناامیدی در جامعه فوتبال ایجاد کند که کسب این عنوان شدنی نیست، بلکه باید انگیزه و تلاش‌‌ها بیشتر شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: کنفدراسیون آسیا بارها اعلام داشته و حتی مصوب هم شده است که چنانچه هر یک از نامزدها در مراسم اهدای جوایز شرکت نکنند شانسی برای کسب عنوان بهترین نخواهند داشت، اما در مراسم امروز دیدیم که بازیکن غایب به‌عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد که این مسئله جای بحث و سؤال دارد. در هر صورت به بیرانوند و خانواده‌اش تبریک می‌گویم. همبازیان او در پرسپولیس، تیم ملی و مربیانش در این دو تیم در این افتخار سهیم هستند. همچنین تشکر از رسانه‌ها و هواداران بابت حمایتی که از بیرانوند داشتند. عملکرد بیرانوند در دو سال اخیر در دنیا بازتاب داشته و تحسین‌های زیادی را به همراه داشته است که این خودش ارزش بالای دارد.

انصاری‌فرد با اشاره به حمایت هواداران پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده برای کسب عنوان بهترین گل آسیا نیز یادآور شد: گل شجاع واقعاً بهترین است و آن‌طور که به من اطلاع داده‌اند نظرسنجی در مورد انتخاب گل برتر آسیا همچنان ادامه دارد و گل شجاع فاصله زیادی با بقیه گرفته است که این مسئله اتحاد هواداران پرسپولیس را در رأی دادن به خلیل‌زاده می‌رساند. گل شجاع آنقدر زیبا بود که طرفداران تیم‌های دیگر هم آن را تحسین کرده و حتماً به آن رای داده و خواهند داد.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت جذب بازیکن خارجی در باشگاه پرسپولیس به کجا کشید و آیا در این زمینه مشکلاتی وجود دارد یا نه، تأکید کرد: ما تلاش خود را در جذب بازیکن خارجی می‌کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. اگرچه در این میان افرادی در تلاشند تا مشکلاتی را به وجود بیاورند تا به منافعی برسند، اما ما جلوی این اتفاقات ایستاده و توجهی به آنها نداریم تا ان‌شاءالله یک انتخاب خوب داشته باشیم. البته باید عنوان کنم که گزینه‌ها محدود هستند از این جهت که در نیم‌فصل برخلاف تابستان بازیکنان خوب تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند. طبیعی است که کمتر باشگاهی حاضر خواهد شد مهاجم گلزن خود را در نیم‌فصل از دست بدهد. امیدواریم با این وجود بتوانیم انتخاب خوبی داشته و بازیکنی جذب کنیم که به تیم کمک کند.

انصاری‌فرد در پایان گفت: تأکید می‌کنم که ما به توانایی‌های علی علیپور کوچک‌ترین تردیدی نداریم و ایمان داریم این بازیکن به‌زودی گل‌های زیادی برای پرسپولیس به ثمر خواهد رساند. در کنار او دیگر بازیکنان تیم هم توانایی زیادی در امر گلزنی و درخشش در زمین مسابقه دارند که این مسئله ما و هواداران را به آینده بسیار امیدوار می‌کند.

گفت‌و‌گوی تاج و بیرانوند پیش از سفر مهم رئیس فدراسیون فوتبال + عکسباشگاه پرسپولیس: جلوی دلالیسم و واسطه‌گیری کثیف می‌ایستیم/ لازم باشد قید جذب بازیکن خارجی را می‌زنیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.