سرمربی گل‌ریحان البرز می‌گوید کمک داور دیدار تیمش در مصاف با استقلال خوزستان عجله کرده و گل زده تیم را آفساید اعلام کرده است.

محمد نصرتی، سرمربی گل‌ریحان البرز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: مسابقه، یک بازی یک گله بود چون تیم حریف مبتنی بر دفاع فشرده با لایه‌های زیاد دفاعی کار خود را جلو برده بود و به ضد حملات چشم دوخته بود. این مساله کار را برای ما سخت کرده بود. فشرده شدن فضای بازی موجب شد تا کار ما برای گلزنی با مشکل مواجه شود اما در این بازی توانستیم موقعیت‌های قابل توجهی را ایجاد کنیم اما مشکل این بود تیم ما در زدن ضربه آخر مقداری مشکل دارد.

او با اشاره به عملکرد داوری تاکید کرد: ما در این بازی یک گل زدیم که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. داور بازی در این بازی عملکرد خوبی داشت اما شاید کمک داور در آن صحنه مقداری عجله کرد.

نصرتی در ادامه اضافه کرد:‌ ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. دروازه‌بان تیم ما در نیمه دوم بازی حتی توپ به دستش نخورد اما تیم ما در این بازی موفق نشد از موقعیت‌های خود استفاده کند و در نهایت بازی با تساوی به اتمام رسید.

سرمربی گل‌ریحان البرز با توجه به شرایط تیمش خاطرنشان کرد:‌ وضعیت تیم ما مرهون زحمات و تلاش بازیکنان است. تیم ما ترکیبی از جوانان و بازیکنان باتجربه‌ای مثل حسین پاپی است که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. ما در نیم فصل نیز قطعا یارگیری خواهیم کرد و خلاء‌های موجود در تیم را با گرفتن بازیکنان مورد نیاز برطرف می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم برای صعود به لیگ برتر آمادگی دارد یا خیر؟ گفت:‌ ما داریم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و باید ببینیم که در آینده چه پیش می‌آید. در سال گذشته تیم هزینه‌های زیادی را متحمل شد و ریخت و پاش‌های قابل توجهی در تیم به وجود آمد اما در این فصل سعی کردیم که هزینه‌های منطقی در تیم وجود داشته باشد و بتوانیم با یک دید درست فضای تیم را جلو ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.