یک رسانه انگلیسی از قرار گرفتن نام بال ایرانی تیم فوتبال برایتون در فهرست بازیکنان مازاد این تیم برای فروش در بازار نقل و انتقالات زمستانی خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت اینترنتی «برایتون‌اند‌هاوایندپندنت» که به صورت تخصصی اخبار مربوط به تیم فوتبال برایتون انگلیس را پوشش می‌دهد، درگزارشی از ۵ بازیکن به عنوان مهره‌های مازاد این تیم که نام‌شان در فهرست فروش باشگاه برای پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه قرار گرفته نام برده است.

یکی از این بازیکنان علیرضا جهانبخش گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه برایتون است که در این فصل از لیگ برتر انگلیس حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است.

سایت برایتون‌اند‌هاوایندپندنت در این باره می‌نویسد: برایتون ماه جولای سال ۲۰۱۸، جهانبخش را در ازای ۱۷ میلیون پوند خرید. او فصل گذشته در ۲۴ بازی تیم تحت هدایت کریس هاتون در لیگ و جام حذفی نتوانست گل بزند و در این فصل هم به جز یک بازی در جام اتحادیه مقابل بریستول راورز دیگر در هیچ تورنمنتی برای تیم تحت هدایت گراهام پاتر به میدان نرفته است.جهانبخش در آخرین بازی تیمش مقابل لسترسیتی روی نیمکت نشست اما فرصت بازی پیدا نکرد. پاتر اغلب اوقات از رویکرد خوب جهانبخش در تمرینات با وجود محدود بودن زمان حضورش در مسابقات تمجید کرده است. سرمربی تیم همیشه اخلاق کاری جهانبخش را تحسین کرده است اما تا الان به او فرصتی جهت بازی در لیگ برتر نداده است. برای مدتی بحث امکان استفاده از او به عنوان دفاع راست برای پوشش مارتین مونتویا وجود داشت اما هنوز که چنین اتفاقی رخ نداده است. پاتر در ماه اکتبر در پاسخ به این سؤال که آیا جهانبخش در ماه ژانویه فروخته می‌شود پاسخ روشنی را نداد احتمال این اتفاق را رد نکرد.

لئون بالوگان دفاع میانی، گائتان بانگ دفاع چپ، اسکیل اسکلوتو دفاع راست و گلن ماری مهاجم ۳۶ ساله برایتون هم دیگر بازیکنانی هستند که طبق ادعای سایت برایتون‌اند‌هاوایندپندنت در فهرست بازیکنان مازاد این تیم برای فروش در ماه ژانویه قرار گرفته‌اند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )