هواداران تیم فوتبال پرسپولیس خواهان جدایی مهاجم تیمشان شدند. آنها همچنین مقابل چشمان کالدرون به تشویق شدید برانکو پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عملکرد ضعیف علی علیپور در دیدار امروز (جمعه) پرسپولیس مقابل نفت مسجد باعث شد هواداران این تیم بار دیگر خواهان جدایی او از جمع سرخپوشان شوند.

تا قبل از به ثمر رسیدن گل نفت مسجد سلیمان، هواداران پرسیپولیس با تشویق مداوم امید عالیشاه به نوعی سعی می‌کردند به این شکل به عملکرد علیپور اعتراض کنند.

بعد از گل تیم میهمان و موقعیت خوبی که علیپور در محوطه جریمه نفتی‌ها از دست داد، ابتدا کالدرون تصمیم به تعویض مهاجم تیمش گرفت تا در هنگام بیرون رفتن علیپور از زمین از زمین، بار دیگر شعار علیپور «حیا کن پرسپولیس را رها کن» را در ورزشگاه آزادی سر داده شد.

پیش از این و در دیدار گذشته پرسپولیس در مقابل ماشین‌سازی، علیپور به خاطر زدن پنالتی به صورت چیپ مورد اعتراض شدید هواداران تیمش قرار گرفته بود.

* در فاصله پنج دقیقه مانده به اتمام بازی تا دقایقی پس از پایان مسابقه، تماشاگران در اعتراض به شکست سرخپوشان به تشویق برانکو پرداختند. این در حالی بود که انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، کنار کالدرون نشسته بود و این اعتراض‌ها را می‌شنید. تشویق شدید برانکو تا پایان بازی ادامه داشت.

* هواداران پرسپولیس که نمی‌دانستند به چه کسی اعتراض کنند، علیه داور هم داور بازی شعار دادند.

* پس از پایان بازی، بازیکنان پرسپولیس سریع به رختکن رفتند. تارتار اما بازیکنان نفت مسجدسلیمان را جمع کرد و آنها را به سمت هواداران نفتی‌ها برد تا از آنها به خاطر تشویق‌هایی که در طول مسابقه کردند، تشکر کنند.

* هواداران پرسپولیس از انصاری‌فرد خواستند که کالدرون را برکنار و کریم باقری را جایگزین او کند.

پرسپولیس در نخستین دیدار هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.