سرمربی تیم فوتبال امید ایران معتقد است شناسایی نقاط ضعف و قوت مهمترین هدف در انجام بازی های تدارکاتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در آستانه دیدار تدارکاتی امیدهای فوتبال ایران برابر قطر گفت:در فاصله کوتاه باقیمانده تا رقابت‌ها، بهترین روش برای شناسایی نقاط ضعف تیم برگزاری بازی های تدارکاتی است. طبیعتا در این بازی ها تلاش می کنیم نفرات مختلف را در پست های گوناگون مورد آزمایش قرار دهیم، میزان آمادگی بدنی تیم را شناسایی کنیم همچنین استراتژی و شکل بازی مورد نظر خودمان را انتخاب کنیم.در اندونزی بیشتر روی برنامه های هجومی تیم کارکردیم که در خلق موقعیت بسیار موفق بودیم اما نقطه ضعف ما استفاده از موقعیت بود که باید این مشکل هم حل شود،

سرمربی تیم فوتبال امید اضافه کرد:دستاوردهای سفر اندونزی برای همه ما بسیار جالب توجه و مفید بود. پرواز طولانی، اختلاف ساعت و تغییر برنامه خواب بازیکنان، رطوبت و هوای شرجی بالی شرایطی است که ما را در موقعیت مشابه تایلند قرار داده و با شبیه سازی مناسب وارد مسابقات نهایی خواهیم شد. تنظیم برنامه خواب، تقویت توان جسمی و آمادگی بدنی ازموضوعات مهمی است که در اردوی آخر باید مورد توجه قرار بدهیم.

استیلی همچنین در خصوص بازی برابر قطر گفت:حریف ما تیم بسیار قدرتمندی است. سه بازیکن از تیم بزرگسالان را دراختیار دارند و سرمربی توانمندی مثل فلیپ سانچز؛ ما هم بعضی از نفرات مثل محبی، صیادمنش و مهدی خانی را دراختیار نداریم ولی این مسئله نباید تاثیری در کار داشته باشد چرا که هدف اصلی آزمایش میزان آمادگی تمامی نفرات است و این فرصتی است که همه بازیکنان توانایی خودشان را نشان بدهند. روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی را درمجموعه اسپایر برگزار کردیم و بازیکنان از هر نظر آماده حضور در این بازی هستند، امیدوارم در این بازی بتوانیم در حدتوان واقعی خودمان ظاهر شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.