یک نشریه پرتغالی از دست به کار شدن باشگاه ویتوریا گیمارش این کشور برای عقد قرارداد با دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «آبولا» پرتغال در خبری نوشته که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند یکی از خرید‌های زمستانی باشگاه ویتوریا گیمارش در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه باشد.

این نشریه نوشته است: طبق اخبار واصله از تهران، علیرضا بیرانوند ۲۷ ساله می‌تواند یکی از خریدهای تیم ویتوریا گیمارش در پنجره نقل و انتقالات ژانویه باشد. طبق این اخبار، توافق میان طرفین در آینده‌ای نزدیک نهایی خواهد شد و به موجب آن، طرف پرتغال ملزم به پرداخت غرامت فسخ قرارداد بیرانوند به باشگاه پرسپولیس خواهد بود. غرامت فسخ قرارداد بیرانوند ۶۰۰ هزار یورو است، رقمی که به نظر می‌رسد توانسته ویتوریا را برای آغاز مذاکرات با پرسپولیس متقاعد کند.

آبولا در ادامه می‌نویسد: بیرانوند که ۴۰ بازی ملی در کارنامه دارد، تا به حال در در خارج از ایران بازی نکرده است. با این حال در سال‌‌های اخیر خبرهایی مبنی بر تمایل چند باشگاه اروپایی از جمله المپیاکوس یونان و فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه و همچنین ویسل کوبه ژاپن به جذب او منتشر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.