به گفته مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، انتخابات هیات فوتبال این استان در زمان پیشنهادی رئیس فدراسیون برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال در نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ششم آذر ماه را به عنوان زمان پیشنهادی برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال این استان اعلام کرد.

در همین راستا امروز یکشنبه نشستی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و وزارت ورزش در محل این وزارتخانه برگزار شد تا در مورد زمان پیشنهادی و دیگر مسائل مربوط به این انتخابات بررسی های لازم صورت بگیرد.

نتیجه قطعی این جلسه برگزار نشدن انتخابات هیات فوتبال استان تهران در زمان پیشنهادی از سوی فدراسیون یعنی ششم آذر ماه می باشد.

رضا گل‌محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تایید این خبر اعلام کرد پس از برگزاری جلسات تکمیلی زمان قطعی برای انتخابات اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این قرار بود ۱۴ شهریور ماه انتخابات هیات فوتبال استان تهران برگزار شود اما در فاصله چند ساعت مانده به زمان مقرر و به دلیل برخی ابهامات برگزاری آن از سوی فدراسیون فوتبال لغو شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.