در دو بازی باقی مانده از هفته سیزدهم لیگ دسته اول، تیم ملوان در دیداری پرگل موفق شد میهمانش نیروی زمینی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، از دو دیدار باقی مانده مربوط به هفته سیزدهم لیگ دسته اول، از ساعت ۱۴:۳۰ دو بازی در سیرجان و بندر انزلی انجام شد که طی آن آرمان گهر میزبان آلومینیوم اراک بود و نیروی زمینی مقابل ملوان به میدان رفت.

آلومینیوم و آرمان گهر در دیداری نزدیک که در سیرجان انجام شد به تساوی یک - یک رسیدند. در این بازی ابتدا میثم مجیدی در دقیقه ۲۸ و از روی نقطه پنالتی دروازه تیم میزبان را باز کرد و سپس تیم فوتبال آرما گهر در دقیقه ۸۸ این گل را توسط مرتضی حسین زاده پاسخ داد تا امتیازات به صورت مساوی بین دو تیم تقسیم شود.

با این نتیجه آلومینیوم ۲۱ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت و تیم آرمان گهر نیز با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.

در دیگر دیدار امروز ملوان توانست میهمانش نیروی زمینی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده تا جمع امتیازاتش به ۸ برسد. اما جایگاه ملوان با این امتیازات هم تغییر پیدا نکرد و در همان رده هفدهم باقی ماند.

در این بازی دو بازیکن از دو تیم در دقیقه ۸۱ با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شدن تا ده دقیقه پایانی هر دو تیم ده نفره باشند.

در این بازی ابتدا حسین مددی مدافع تیم نیروی زمینی در دقیقه ۳۸ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و هادی حبیبی نژاد در دقایق ۵۳ و ۷۸ دو بار برای ملوان گلزنی کرد. نیروی زمینی نیز دو بار در دقایق ۹۱ و ۹۳ توسط میثم فرزانه و علی خدادادی به گل رسید.

در پایان هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول نود ارومیه با ۲۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. گل ریحان با ۲۵، مس رفسنجان و فجر سپاسی با ۲۴ و بادران با ۲۲ امتیاز در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.

در انتهای جدول نیز به ترتیب استقلال خوزستان با ۱۱، ملوان با ۸ و شهرداری تبریز با ۵ امتیاز قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.