دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن به کنار گذاشته شدنش از این تیم واکنش نشان داد و گفت: هنوز دلیل کنار گذاشته شدنم را به من اعلام نکرده‌اند اما تا جایی که اطلاع دارم، کنار رفتن من به دلیل مشکلات فنی و انضباطی نبوده است.

محمدباقر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، به کنار گذاشته شدنش از تیم فوتبال ذوب‌آهن واکنش نشان داده و اظهار داشت: هنوز دلیل کنار گذاشته شدن از تیم را به من اعلام نکرده‌اند ولی تا آنجایی که اطلاع دارم، دلیل کنار رفتنم مسائل انضباطی و فنی نبوده و در جلسه‌ای که روز گذشته با علیرضا منصوریان داشتیم هم او این موضوع را عنوان کرده است.

وی ادامه داد: هنوز دلیل این اتفاق را نمی‌دانم، از من خواسته‌اند که فردا صبح به باشگاه بروم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد و امیدوارم همه چیز به نفع ذوب‌آهن باشد. فکر می‌کنم خود کادرفنی این تغییرات را برای بهبود شرایط تیم در نظر گرفته است و آرزوی موفقیت برای آنها دارم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کنید کنار گذاشته شدن شما خواسته مدیریت باشگاه بوده باشد، گفت: واقعا نمی‌دانم و اخبار ضد و نقیض زیادی به گوشم می‌رسد اما واقعیت را هنوز نمی‌دانم. ۱۷ سال در این باشگاه بوده‌ام و برای ذوب‌آهن زحمت کشیده‌ام، خیلی از سال‌ها پیشنهادات خوبی از تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس داشتم اما با این وجود ایستادم و برای تیمم زحمت کشیدم، جایی که حتی حقم بود فیکس باشم ولی بازی‌ام نمی‌دادند هم سعی کردم برای تیمم مفید باشم.

وی افزود: از بچگی در این باشگاه بوده‌ام و ذوب‌آهن خانه‌ی من است و هر جایی هم که رفته‌ام بالاخره به باشگاه خودم برگشته‌ام. هر سالی که من را نخواسته‌اند از تیم جدا شده‌ام و هر زمان که به من نیاز بوده است، دوباره برگشته‌ام. اما امسال واقعا برایم عجیب بود، چون خودم هم نمی‌دانم دلیل کنار گذاشته شدنم چه بوده است، طبق گفته‌های خود باشگاه و منصوریان دلیل کنار رفتن من انضباطی و فنی نبوده است. امیدوارم این اتفاقات به نفع باشگاه باشد و شاید شوک خوبی به تیم بدهد.

صادقی در پاسخ به اینکه دلیل کنار گذاشتن زبیر نیک‌نفس چه بوده است، عنوان کرد: از دلیل کنار رفتن نیک‌نفس هم اطلاعی ندارم اما در کل مدتی است که در باشگاه ما اتفاقات عجیب زیاد رخ می‌دهد و مشخص نیست دلیل این اتفاقات چیست.

وی درباره دلایل عدم نتیجه‌گیری ذوب‌آهن در فصل جاری، خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم. خیلی‌ها دلیل نتیجه‌ نگرفتن تیم را دروازه‌بان دانستند، من را بازی ندادند اما باز هم تیم نتیجه نگرفت. امیدوارم بتوانند دلیل این اتفاق را پیدا کنند، شاید دلیلش ما بوده‌ایم و با رفتن ما تیم نتیجه بگیرد، اما من تا زمانی که بوده‌ام برای این تیم زحمت کشیده‌ام، الان هم خواسته‌اند که نباشیم و ما هم تبعیت می‌کنیم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن درباره مقصد بعدی و تیم آینده‌اش، گفت: هنوز تکلیف من با ذوب‌آهن مشخص نیست و کادر فنی فعلا من را در اختیار باشگاه گذاشته‌ است. اصلا نمی‌دانم خود باشگاه با این موضوع موافق است یا خیر، من فردا با باشگاه جلسه دارم و باید ببینم بعد از آن چه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.