مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است این تیم مى‌‌توانست در نخستین دیدار دوستانه‌اش مقابل اندونزی با نتیجه‌ای پرگل به پیروزی برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، محمدرضا آزادى درباره نخستین بازى امیدهای فوتبال ایران برابر اندونزى اظهار داشت: ما در نیمه اول این مسابقه نمایش خوبى داشتیم. مى‌توانستیم در همان ابتداى بازى به گل برسیم، اما فرصت‌هاى زیادى را از دست دادیم. همچنین حریف کاملاً بسته و فشرده بازى مى‌‌کرد و امیدوار به استفاده از ضدحملات بود. متأسفانه روى یک ضدحمله آنها به گل رسیدند که کار ما سخت‌تر شد و با دفاع فشرده‌ترى روبه‌رو بودیم که این شکل بازى کار ما را سخت کرد. با این وجود باز هم موقعیت‌هاى زیادى خلق کردیم که تبدیل به گل نشدند. ما در مسابقه‌هاى قبلى برابر تیمى قرار نگرفته بودیم که به این شکل فقط به دنبال بستن بازى باشد.

مهاجم تیم فوتبال امید که زننده تک‌ گل ایران در این بازى بود، اضافه کرد: خوشبختانه یکى از موقعیت‌ها را تبدیل به گل کردم، اما هم من و هم سایر بچه‌ها شانس‌هاى زیادى براى زدن گل‌هاى بیشتر داشتیم. در نیمه دوم خستگى حاصل از سفر و مخصوصاً اختلاف ساعت هم روى عملکرد ما تأثیر داشت با این وجود از دست دادن موقعیت‌ها موجب شد مقابل حریف به تساوى برسیم. امیدوارم در بازى دوم وضعیت بهترى داشته باشیم و از فرصت‌ها به خوبى استفاده کنیم. این تجربه مهمى براى همه‌ی ماست که باید از هر فرصتى مقابل دروازه به بهترین شکل استفاده کنیم.

تساوی تیم فوتبال امید مقابل اندونزی در دیداری دوستانه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.