سرمربی اسلوونیایی عراق می‌گوید میزبانی تیمش از ایران در بصره برای حریف ترسناک بوده است.

به گزارش ایسنا، در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ملی ایران و عراق فردا ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی امان به میدان‌ می‌روند. عراق به علت وجود اعتراضات مردمی و احتمال ناامنی در حین برگزاری بازی و با دستور فیفا، مجبور به میزبانی در کشور اردن شده است تا از داشتن حدود ۶۰ هزار هوادار عراقی محروم شود.

سرچکو کاتانِچ، سرمربی تیم ملی عراق پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در نشست خبری با اشاره به لغو میزبانی تیمش در بصره گفت: مشخص است که بازی کردن در بصره برای ایران ترسناک بود اما باید شرایط جدید را بپذیریم.

وی افزود: هدف اول ما این است که برای کسب ۳ امتیاز بازی به زمین بازی برویم و ایران را شکست دهیم. با این حال برابر یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین تیم‌های آسیا به زمین بازی خواهیم رفت. ما تحت هر شرایطی برابر ایران به میدان می‌رویم ولی قطعا بازی در بصره در کنار هوادارانی که داشتیم خیلی شرایط متفاوتی با بازی در امان دارد.

او درباره اینکه تیمش با چه تاکتیکی برابر ایران وارد زمین می‌شود هم گفت: الان عقلانی نیست که بخواهیم درباره تاکتیکی که برابر ایران در زمین بازی قرار خواهیم گرفت صحبت کنیم. فردا در زمین مسابقه مشخص می‌شود با چه آرایش و تاکتیکی برابر ایران قرار خواهیم گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )