کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیم ملی دیداری سخت تر از بحرین پیش رو دارد گفت: عراق گربه سیاه فوتبال ما است و تیم ملی کار دشواری مقابل این تیم پیش رو دارد.

مسعود اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر به دیدار پیش روی تیم ملی ایران برابر عراق اشاره کرد و گفت: پیش از بازی ایران و بحرین هم گفته بودیم نباید در باد پیروزی‌های پر گل مقابل هنگ کنگ و کامبوج بخوابیم و مقابل بحرین کار دشواری داریم که دیدید در آن بازی شکست خوردیم. الان هم می‌گویم مقابل عراق کاری به مراتب دشوارتر از بازی با بحرین خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: عراق گربه سیاه فوتبال ایران است و در سالهای گذشته همیشه بازیهای ما با این تیم گره خورده و مقابل آنها مشکل داشته‌ایم. ایران و عراق در حالی برابر هم حاضر می‌شوند که عراقی‌ها مدتی است در اردو هستند اما مربی ما تازه روز شنبه وارد تهران شد تا تمرینات را آغاز کند.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان داشت: تیم ما در چیدمان دچار اشکال است. قبلا هم این هشدارها را داده بودیم وباز هم آن را تکرار می‌کنیم. مشکل چیدمان ما در خط حمله استفاده از چند بازیکن با خصوصیات مشترک در کنار هم است. حضور همزمان انصاریفرد، طارمی و سردار در ترکیب اصلا صلاح نیست چون هر سه نفر مثل هم بازی می‌کنند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: همه مشکلات تیم ملی درون زمین نیست و ما بیرون زمین هم مشکلاتی داریم. یکی از این مشکلات که بعد از شکست مقابل بحرین ایجاد شد و به مسائل انگیزشی و روحی مربوط می‌شود. کادر فنی باید بتواند این مشکل را حل کرده و انگیزه تیم را در این بازی به حالت اولیه بازگرداند چون در غیر اینصورت این بازی برای ما سخت تر از این هم خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )