مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد بازگرداندن ویلفرد زاها به جمع شیاطین سرخ را دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد باشگاه منچستریونایتد به منظور تقویت خط حمله خود، قصد دارد با ارائه پیشنهادی به ارزش ۷۰ میلیون پوند، ویلفرد زاها را به اولدترافورد بازگرداند. این مهاجم ۲۷ ساله که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در عضویت منچستریونایتد بود، در آن زمان تنها در ۴ بازی برای این تیم به میدان رفت و در این مدت به طور قرضی برای تیم‌های کریستال‌پالاس و کاردیف‌سیتی بازی کرد.

این مهاجم ساحل عاجی که در سال ۲۰۱۵ با قراردادی قطعی به کریستال‌پالاس ملحق شد، تاکنون در ۱۹۳ بازی برای عقاب‌‌های لندن به میدان رفته و ۳۵ گل هم به ثمر رسانده است. او این فصل هم در ۱۲ بازی لیگ برتری ۲ پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است. زاها که توانایی بازی در پست بال را نیز دارد، قرارداد کنونی‌اش با این باشگاه انگلیسی تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

مدیران باشگاه منچستریونایتد همچنین قصد بازگرداندن زلاتان ابراهیموویچ به اولدترافورد در ماه ژانویه دارند. این مهاجم ۳۸ ساله که قراردادش با باشگاه لس‌آنجلس گلکسی در پایان ماه دسامبر (ماه آینده میلادی) به پایان می‌رسد، بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به مدت ۱۸ ماه در منچستریونایتد عضویت داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )