کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال گفت: همه چیز برای کسب نتیجه خوب تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق مهیا است ولی دیدار سختی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی که امروز دوشنبه به همراه کریم باقری در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت، در جمع خبرنگاران گفت: ایران کشورمان است و بازی مهمی با عراق داریم. آمدن من فقط برای دعا کردن است و کار دیگری از من بر نمی آید.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ادامه داد: فدراسیون دارد همه کاری انجام می دهد. خدا را شکر پول ویلموتس هم رسید. همه چیز برای نتیجه خوب مقابل عراق مهیا است اگرچه دیدار سختی است.

شمسایی در پاسخ به این سئوال که چه توصیه ای به ملی پوشان قبل از بازی با عراق دارد؟ گفت: فدراسیون دارد تمام کارهایش را می کند. اکثر بازیکنان لژیونر هستند با یک مربی بزرگ. به لحاظ بازی های بین الملی همه در سطح بالا بوده اند. کم و کاستی نیست. فوتبال رو ندارد. بهترین تیم های دنیا هم در جام جهانی حذف شده اند. این راه ادامه دارد. همه ما ایرانی هستیم و قلبمان برای کشورمان می تپد. توصیه ام فقط این است که همه با تمام وجودشان تلاش کنند تا کسی از خودش شرمنده نشود. برد و باخت وجود دارد و اولین و آخرین بار هم نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.