کریم باقری، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان برای این دیدار در دیدار پیش رو مقابل عراق آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, کریم باقری در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تشکر می‌کنم از کادر فنی تیم ملی که مرا دعوت کرد تا سر تمرین بیایم. باعث افتخارم است که اینجا هستم و شرایط بازیکنان را می‌بینیم. بازی سختی با عراق داریم. عراق تیم خوبی است که چند بازیکن آن در ایران بازی می‌کنند. البته کادر فنی ما شناخت خوبی از عراق دارد و امیدوارم بازی پنجشنبه که بازی سختی است را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی درباره اینکه وضعیت روحی و روانی تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کند, خاطر نشان کرد: تمام بچه‌ها در شرایط خوبی هستند, چه بازیکنانی که لژیونر هستند و چه بازیکنان داخلی شرایط خوبی دارند و تمام بازیکنان تلاش‌شان این است که در این مسابقه نتیجه بگیرند و تیم ملی را در جدول بالا بکشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره واگذاری نتیجه در بازی قبل مقابل بحرین و اینکه او چه توصیه‌ای برای عدم تکرار این نتیجه در بازی با عراق دارد, یادآور شد: توصیه خاصی ندارم و همه بازیکنان تیم ملی با تجربه هستند. فقط در زمین خواهشم این است که با تمرکز باشند, چون در فوتبال ما بازیکنان خیلی زود عصبانی می‌شوند و این فقط برای تیم ملی هم نیست, این یکی از معضلات فوتبال ماست. اعصاب‌ها خیلی خراب است نمی‌دانم دلیلش برای آب و هواست یا چیز دیگر. امیدوارم بازیکنان از این حیث بازی به بازی بهتر شوند, چون به آنها تمرکز بالا و انرژی خوب می‌دهد.

باقری در پاسخ به این سؤال که در بازی با بحرین تماشاگران بحرینی در حین پخش سرود ملی ایران سر و صدا ایجاد کردند و این اتفاق بازهم ممکن است رخ بدهد و روی تمرکز بازیکنان تأثیر بگذارد, گفت: الان سرمربی تیم ملی به همین موضوع اشاره کرد که هر اتفاقی در بازی‌ها ممکن است، رخ بدهد. وقتی بازی در زمین حریف است, باید حواس‌ها جمع و تمرکز وجود داشته باشد. بهترین پاسخ به این حاشیه‌ها این است که بازیکنان در زمین با تمرکز بالا و خوب بازی کنند و بازی را پیروز شوند. این بهترین کار است که می‌توان در برابر کسانی که این حاشیه‌ها را ایجاد می‌کنند, انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.