سرمربی تیم فوتبال میلان به شانس شاگردانش برای کسب امتیاز در خانه صدرنشین جدول رده‌بندی سری A خوشبین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان فردا شب (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میهمان یوونتوس صدرنشین خواهد بود. این تیم در حالی به خانه بانوی پیر می‌رود که روزهایی بحرانی را سپری می‌کند و با قبول ۶ شکست و یک تساوی در ۱۱ بازی‌اش در این فصل سری A در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.

استفانو پیولی سرمربی میان در نشست خبری پیش از این بازی گفت: من به بازیکنانم اعتماد دارم. آنها شرایط تیم را می‌دانند اما به توانایی‌های‌‌شان ایمان دارند. تمام بازی‌ها با نتیجه صفر - صفر آغاز می‌شوند. ما مقابل قوی‌ترین تیم ایتالیا و یکی از بهترین تیم‌های اروپا قرار داریم اما باید با سرهایی بالا به استقبال چالش‌‌های بزرگ برویم.

پیولی ادامه داد: ما امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم و حسرت ناشی از این موضوع باید انگیزه ما را برای توجه و تمرکز بیشتر روی جزئیات کار بیشتر کند. در این فصل هیچ تیمی ما را در مشت خودش نگرفته است، بلکه این خودمان بودیم که به حریفان‌مان اجازه دادیم غافلگیرمان کنند و باید از آن اشتباهات درس بگیریم. با دقت بیشتر و اشتباهات کمتر می‌توانیم نتایح بهتری بگیریم. حرف زدن درباره یک نقطه عطف کار سختی است اما ما باید به کارمان ادامه دهید. کسب نتیجه‌ای خوب در تورین می‌‌تواند معناهای زیادی داشته باشد اما ما همیشه باید آماده جنگیدن باشیم.

تیم فوتبال میلان در حالی حاضر تنها به دلیل تفاضل گل بهتری نسبت به اودینزه بالاتر از این تیم قرار دارد و فاصله‌اش با منطقه سقوط جدول ۵ امتیاز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.