سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان عنوان کرد: اشتباه فاحش خط دفاع ما شرایط را عوض کرد و باعث شد گل بخوریم، ما می توانستیم بازی را ببریم اما بازی ریتم خود را از دست داد.

مجید جلالی در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: برای ما و بازیکنانمان سخت ترین شرایط بود. شاید باورتان نشود ما ۹ یار آسیب دیده داریم که برای این بازی نیامدند و بازیکنانی آمدند که در لیگ بازی نکرده بودند و یا اینکه امسال در تیم بازی نکرده بودند اما آن چیزی که انجام دادند فکر می کنم بد نبود.

وی افزود: مشکل داریم اما باید مشکلاتمان را یکی یکی حل کنیم، اینکه توانستیم امروز به تساوی برسیم و امتیاز بگیریم جای امیدواری دارد.

سرمربی گل گهر سیرجان در پاسخ به اینکه آیا فکر می کنید تیم شما از لحاظ بدنی باید تقویت شود، عنوان کرد: واقعیت این است که تیم مشکلاتی دارد، این سومین بازی است که با تیم هستم. حتما مشکل بدنی داریم، غیر از آن در این هفته ما تمرینات خیلی خوبی را گذراندیم. تیمی که امروز بازی کرد با تیم چهارشنبه فرق دارد و خط دفاع کاملا عوض شد.

جلالی اظهار کرد: ما نیاز به زمان داریم، تا از لحاظ بدنی تقویت شویم و البته در بعضی از پست ها نیاز به ترمیم داریم.

وی در پاسخ به اینکه ضعف شاهین از دیدگاه شما چه بود، گفت: شاهین سعی خود را انجام داد، منتها اشتباه فاحش خط دفاع شرایط را عوض کرد، ما می توانستیم بازی را ببریم اما بازی ریتم خود را از دست داد. وقتی گل خوردیم شرایط سخت شد. امیدوارم که شاهین نیز در ادامه موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.