سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو از پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی ابراز خرسندی کرد و گفت: با این سه امتیاز در جمع بالانشینان باقی ماندیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر پارس جنوبی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم. حریف با دفاع لایه لایه کار کرد و باید در این مسابقات، از تک موقعیت‌ها استفاده کاملی داشته‌باشیم تا راحت تر فوتبال بازی کنیم‌.

وی افزود: خوشبختانه در نیمه دوم گل قشنگی زدیم و توانستیم با ارسال خوب، دفاع حریف را پشت سر بگذاریم. از کسب سه امتیاز خوشحالم، بازی حساسی بود و بازیکنانم کمی استرس داشتند. این سه امتیاز خانگی کمک زیادی به ما کرد تا همچنان جزو بالانشینان باشیم‌.

سرمربی شهرخودرو گفت: باید از بازیکنانم که زحمت زیادی کشیدند، تشکر کنم. همچنین هواداران هم در این روز حمایت خوبی داشتند. از این فرصت می‌خواستم استفاده کنم و برد را به آقای حمیداوی، مسئولان و مدیران باشگاه و مجموعه شهرخودرو تقدیم کنم. آنها همواره با وجود فشار زیاد، از ما حمایت کرده‌اند و از ایشان ممنونیم‌.

گل‌محمدی افزود: در نهایت مزد صبرمان را در این بازی گرفتیم. در خصوص وضعیت آسیب دیدگی علی فرامرزی نمی‌دانم شرایط به چه شکل است ولی به نظر نمی‌رسید که وضعیت پایش چندان جالب باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.