باشگاه پرسپولیس برای سروسامان دادن به وضعیت مالی‌اش در حال رایزنی با بخش‌های مختلف است تا مشکلات را به حداقل برساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به تشریح آخرین اتفاقات و وضعیت این باشگاه پرداخت و در مورد برخی مسائل توضیحاتی ارائه کرد. در توضیحات حسین قدوسی آمده است:

باشگاه پرسپولیس جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله آذربایجان شرقی را به خانواده قربانیان زلزله و مردم خطه غیور آذربایجان صمیمانه تسلیت می گوید و برای مصدومان و مجروحان آرزوی بهبودی داریم.

آقای کالدرون درباره مسایل مالی و مطالبات خود هیچ صحبت جدیدی با باشگاه نداشته اند. هفته گذشته بود که ایشان علاوه بر پیگیری حق و حقوق کل تیم درباره پرداخت مطالبات خود با آقای انصاری فرد صحبت کردند و مدیریت باشگاه هم به ایشان اعلام داشت تا دو سه هفته دیگر مطالبات شما و بخشی از قراردادهای بازیکنان پرداخت می شود.

باشگاه می کوشد با توجه به اینکه بخشی از درآمدهای امسال صرف مطالبات فصل گذشته بازیکنان و بدهی ها برای اخذ مجوز حرفه ای شده طرح هایی را برای افزایش درآمدها اجرا کند.

بازیکنان بابت فصل جاری دوازده درصد دریافتی داشته اند و از فصل قبل هم طلب دارند، برخی ده تا بیست درصد و برخی مثل رسن، رادو و بیرانوند بیشتر و حتی تا سی و پنج درصد. آنها و کادرفنی و دیگر اعضای تیم شرایط را درک کرده و صبوری کرده‌اند و باشگاه این معرفت آنها را جبران می کند.

علاوه بر مطالبات فصل گذشته بازیکنان مطالبات سنگین آقای برانکو و دستیارانش، شکایت پانصد هزار یورویی بودیمیر و هفت میلیاردی ریحان فیلم که ادعای غرامت هم کرده اند و طلب سه میلیاردی یک آژانس هواپیمایی و دیگر بدهی ها هم هست که باید با چاره اندیشی و توافق پرداخت شود. شکایت بودیمیر وصول شده و باشگاه دفاعیه خود را با فیفا ارسال می کند.

مدیریت باشگاه برای عبور از این چالش ها تدابیری اندیشیده و ان‌شالله تا قبل از بازی بعدی مطالبات کادر فنی و بازیکنان تیم پرداخت می شود. دیگر چالش های مالی هم با برنامه ریزی و زمان حل و فصل خواهد شد. برخی مشکلات دیگر هم وجود دارد که ترجیح می دهیم فعلا به آنها نپردازیم.

حقیقتا آقای انصاری فرد کار فوق العاده سختی در پیش دارند و می بینید که بعد از هت تریک قهرمانی شاهد برخی کارشکنی ها علیه پرسپولیس از این سو و آن سو هم هستیم و مسایل مالی تنها دردسر باشگاه نیست.

در چنین شرایطی باشگاه به حمایت و صبوری هواداران بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد. از همراهی و اتحاد آنها ممنونیم و درخواست می کنیم به حواشی توجه ای نداشته باشند و بدانند باشگاه طبق اعلام نیازهایی کادر فنی در نقل و انتقالات نیم فصل اقدام می کند و توجه به گمانه زنی ها که اغلب صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست جز حاشیه و لطمه زدن به تیم ثمر دیگری ندارد.

بدون هیچ پرده پوشی تاکید می کنیم لیست مازادی داده نشده و سرمربی برای نقل و انتقالات فعلا فقط جذب مهاجم را خواستار شده اند و امیدواریم با پیگیری باشگاه و تصمیم نهایی کادر فنی خط حمله تیم با جذب مهاجم تاثیرگذار و گلزن تقویت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.