سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اسامی بازیکنانی که شانس حضور در دو بازی پایانی ژرمن‌ها در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ دارند را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی آلمان روزهای شنبه و سه‌شنبه هفته آینده در دور هفتم و هشتم بازی‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ و در گروه C رقابت‌ها، به ترتیب مقابل تیم‌های بلاروس و ایرلندشمالی به میدان می‌رود.

این دو بازی به خصوص مصاف با ایرلندشمالی برای شاگردان یواخیم لو اهمیت بسزایی دارد، چون صعود مستقیم آنها به مرحله نهایی رقابت‌ها در گرو کسب نتیجه در این بازی‌هاست.

یواخیم لو نیز به همین دلیل سعی کرده بهترین بازیکنان لیگ داخلی و لژیونرهایی که در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشته‌اند را به اردوی ژرمن‌ها فرا بخواند که اسامی این نفرات به عبارت زیر است:

دروازه‌بان‌ها: برند لنو، مانوئل نویر و مارک آندره‌‌تراشتگن.مدافعان: امره جان،‌ ماتیاس گینتر، یوناس هکتور، لوکاس کلوسترمان، روبین کوچ، نیکو شولز، نیکلاس استارک و جاناتان تاه.هافبک‌ها: ندیم امیری، یولیان برانت، سرژ گنابری، لئون گورتزکا، ایلکای گوندوگان، کای هاورتس و جوشوا کیمیچ.مهاجمان: تونی کروس، مارکو رویس، سباستین رودی، سوات سردار، لوکا ولاداشمیت و تیمو ورنر.

انتخابی یورو ۲۰۲۰|برتری قاطعانه آلمان ۱۰ نفره در زمین استونی/ تساوی کرواسی در زمین ولز در شب صعود لهستان

تیم ملی آلمان در نخستین بازی خود شنبه از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میزبان بلاروس خواهد بود و سه روز پس از آن نیز در خانه مقابل ایرلندشمالی به میدان می‌رود.

ژرمن‌ها در حال حاضر با ۱۵ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به هلند در رده دوم جدول قرار دارند. ایرلندشمالی با ۱۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد. آلمان با کسب یک تساوی از دو بازی خود می‌تواند به مرحله نهایی صعود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.