در شبی که تیم بازیکن ایرانی شکست را پذیرفت، لاتزیو هم در خانه مغلوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با شکست ترابزون اسپور در حضور بازیکن ایرانی‌اش و باخت ناباورانه لاتزیو در خانه آغاز شد.

در گروه پنجم، لاتزیو در خانه خودش مقابل سلتیک ۲ - یک شکست خورد. ایموبیله در دقیقه ۷ لاتزیو را پیش انداخت اما فورست در دقیقه ۳۸ سلتیک را به گل تساوی رساند و انچام در دقیقه ۹۰ برتری میهمان را رقم زد. در دیگر بازی این گروه، کلوژ در خانه یک - صفر رن را برد. در جدول، سلتیک ۱۰ امتیازی بالاتر از کلوژ ۹ و لاتزیوی ۳ امتیاز صدرنشین است.

در گروه سوم، ترابوزن اسپور در شبی که از ابتدا به صورت کامل مجید حسینی، ملی‌پوش کشورمان را در اختیار داشت در خانه کراسنودار ۳ - یک شکست خورد. آسان (بازیکن حریف) در دقیقه ۲۷، فرناندس در دقیقه ۳۴ و ایگناتیف در دقیقه ۹۰ برای میزبان و انواکامه در دقیقه ۱+۹۰ برای ترابزون گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه، بازل در خانه خودش ۲ - یک ختافه را برد. در جدول بازل ۱۰ امتیازی در صدر است و کراسنودار و ختافه ۶ امتیازی نسبت به ترابزون یک امتیازی شانس بیش‌تری برای صعود دارند.

در سایر بازی‌ها از گروه اول، آپوئل ۲ - یک قره‌باغ را برد و سویا در خانه داندلوژ به برتری ۲-۵ رسید. در گروه دوم، کپنهاگن و دیناموکیف به تساوی یک - یک رسیدند و بازی لوگانو و مالمو بدون گل خاتمه یافت. در گروه چهارم، لاسک ۴ - یک آیندهوون را برد و اسپورتینگ لیسبون در خانه روزنبرگ ۲ - صفر پیروز شد. در گروه ششم هم استاندارد لیژ ۲ - یک از سد اینتراخت فرانکفورت گذشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.