رئیس آبی‌پوشان شهر ناپل اعتراف کرد که شخصاً تمایل دارد مهاجم سوئدی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی را به خدمت بگیرد، اما خواسته او به تنهایی کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اورلیو دلورنتیس رئیس تیم فوتبال ناپولی، با ابراز تمایل به جذب زلاتان ابراهیموویچ به شایعه بازگشت این مهاجم سوئدی به سری A دامن زد.

ابراهیموویچ اخیراً برای بازگشت به کالچو ابراز تمایل کرده و گفته می‌شود که یکی از دو تیم اینتر و ناپولی مقصد بعدی او خواهند بود. مهاجم سابق تیم‌های فوتبال یوونتوس، اینتر و میلان گفته اگر بخواهد به ایتالیا برگردد ترجیح می‌دهد به تیمی برود که شانس قهرمانی داشته باشد. او دو ماه دیگر با لس آنجلس گلکسی قرارداد دارد و پس از آن به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

دلورنتیس درباره شایعه تمایل ناپولی به عقد قرارداد با ایبرا به شبکه تی‌وی‌ لونای ایتالیا گفت: در مورد ابراهیموویچ پیش از هر چیز باید گفت که او دوست من است. من یک بار او را در لس‌‌آنجلس ملاقات کردم البته نه به عنوان یک فوتبالیست بلکه به عنوان یک شهروند عادی چون آن موقع ما در یک هتل اقامت داشتیم و چند روز فوق‌العاده را در کنار هم سپری کردیم. من او را به همراه همسر و فرزندان بسیار مؤدبش به شام دعوت کردم و یک روز خوب را در کنار هم سپری کردیم.

رئیس باشگاه ناپولی افزود: زلاتانی که شما در زمین بازی می‌بینید با زلاتانی که در خارج از آن می‌بینید کاملاً متفاوت است. او بازیکنی است که بیشتر خودم من به شخصه دوست دارم در تیمم داشته باشم تا اینکه کسی او را به من پیشنهاد کند. با این حال همه چیز به نظر او بستگی دارد نه من. هر کاری منطق خاص خودش را دارد. در مورد این مسئله هم فکر می‌کنم چند ماهی است که صحبت می‌شود.

ایبرای ۳۸ ساله بخش زیادی از دوران بازیگری‌اش را در سری A سپری کرده و با تمام تیم‌های ایتالیایی که در آنها بازی کرده قهرمان لیگ شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.